Qt 4.7.3 ve Qt Mobility

Del Rey

Üye
    Konu Sahibi
Qt 4.7.3 ve Qt Mobility
Forumda bulunmayan bir yazıydı. Ne işe yarar bu Qt? Bazı uygulamaları ve tarayıcıyı geliştirir diyebiliriz. En son sürümü indirmek için adresine tıklayın.

Qt 4.7.3 ve Qt Mobility
 
Tepkiler: zero12, sonundakayıt, ibyz07823 ve 5 diğerleri
Eline SağLıK Kardeşim TeşekkürLeR
 

Nokia001

Üye
Paylaşım İçin Sağol.İndiriyorum.Telefonda 10 MB yer kaplıyor.Telefon hafızasından silip Hafıza kartına değiştirmek için lazım oldu.Ne işe yaradığını pek bilmiyorum fakat görüntü kaydırmak gibi bişeymiş sanırım..videosunu izlemiştim..5800'da olması gereken bişey.Ovi Haritalarda kolaylık sağlıyor çünkü...
 
forumda var zateb ben 1 haftadan beri paylaşıyom bunu zaten
 
Tepkiler: *-king-*
Klasör içindeki dosyaların hangisini yükleyeceğiz yardım eder misiniz ? N8 de QT 4.7(3) ve daha üstünü istiyor da..
Teşekkürler
 
Sertifika hatası veriyor herşey bıktım ya hackleme de yapamadım telefona resimli anlatımların resimleri yok yada linkler açılmıyor sertifika hatası nedeniyle program kuramıyorum offfff ya kafayı yicem en sonunda...
 
Teşekkürler 5800'da ilk Önce Qt Klasöründeki 4.6.3. Sürümünü Yükledim Sonra QtMobility Klasöründeki 1.0.2 sürümünü Yükledim Sonra Uygulamam Sorunsuz Çalıştı
 

ahmetc503

dosya virüslü diyor napıyım indiriyimmi
 

vbazgin

Üye
kardeş paylaşım için saol ama bir sürü setup var dosyada hangilerini yükliyicez yardım edermisin?
 
allah senden razı olsun!!! Çok teşekkürler

---------- Eklendi @ 19:11:43 ---------- Yazıldı @ 19:08:01 ----------

birde dosyaların içinde fp2 filan yazıyo onlar ne işe yaıyor şöyle geniş çaplı bir şekilde anlatabilirmisin lütfen biraz yardım edebilirmisin acaba?¿?¿?¿?¿?
 
o önemli değil önemli olan önce qt sonra qt mobility uygulamasını yüklemek sürümlerine fazla takılmayın
 

iskenlii

Üye

dostum 4.7.3 olmadı yardım et