Nokia 5800 CFW Proxpress V3.1 Final 5800 Ofw V60 Mod [core Edit]

Sponsorlu Bağlantılar

karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
son olarakta yazılıma güzellik katacağına inandığım bir özellik var.O da çağrı vibrasyon özelliği.Xperience de bulunan ve çağrı esnasında karşı taraf telefonu açtığında ve kapattığında telefonu titreten mod.Bu mod harika bir özellik.Onu da ekleyebilirsen ömürlük bir yazılım kazanmış olacağız.
Ayrıca da hakkını helal et.Okadar yoğun işinin içerisinde bukadar çok istekte bulunuyoruz.

keşke bunu dün yazmış olsaydın. Dün yazılımı son haline getirdim bugün upload ediyorum. Birazdan da konuyu düzenleyeceğim. :)

Ayrıca c5 kilidi koyamadım denedim hata verdi. :)


----------Eklendi @ 21:16:35 ---------- Yazıldı @ 20:22:22 ----------

Yeni Linkler eklendi.
 


Atacan-

Atacan-

Üye
Karikatür olarak belle mod çizebildinmi kardeşim ? :)
 
Atacan-

Atacan-

Üye

Belle mod yapcaksıntın ya ofw ye uğraşıyordunya olmadımı?
Artık boşver icon titreşim tema felan,hergün yeni bişey çıkıyor zaten.Çözemediklerimizi çözelim :)
Takılıyorum bide sana kızmıyorsun değilmi ?
 
sedatsedat

sedatsedat

Üye
süper oldu tlf yaşa kardeşim süpersin
 

uluca

Üye
Dostum çağrı vibrasyon modunu bulamıyorum.Aslında elinde varsa ve paylaşırsan ben yazılıma gömerim.Tuş kilidini programla yüklemek istedim.fakat dahili bileşen hatasından bende yükleyemedim.Sendeki yazılımın tuş kilidi çıkmış hali varmı?Varsa ve paylaşırsan bende uğraşayım.Sonuçta emek senin ama program hepimizin kardeşim.
 

halittosun

Üye
Hocam Çok Sağol Hemen Yüklüyorum Bir Ricam Var Mümkünse Kullandığın Tam Sayfa Ev Ekranını Ayrıca Verebilirmisin Eşimede Yükleyeceğim O Senin İlk Versiyonu Kullanıyor Ama Bundaki Simgeler Çok Güzel Olmuş O Yüzden Sana Zahmet Bir Link Verirmisin
 

morhan23

Üye
arkadaşlar rica etsem bi arkadaş jaf emulatörü indirebilecegim bir site söyleyebilirmi. çok aradım ama bulamadım. lütfen yardımm.
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Belle mod yapcaksıntın ya ofw ye uğraşıyordunya olmadımı?
Artık boşver icon titreşim tema felan,hergün yeni bişey çıkıyor zaten.Çözemediklerimizi çözelim :)
Takılıyorum bide sana kızmıyorsun değilmi ?
çok çalıştım onun üzerinde fakat emeklerim boşa gidince her seferinde vazgeçtim. :) yardımcı olacak kimseyi de bulamadım:) yok kızmıyorum tabi estağfurullah. biliyorum seni:)

süper oldu tlf yaşa kardeşim süpersin

Güle güle kullan:)

Dostum çağrı vibrasyon modunu bulamıyorum.Aslında elinde varsa ve paylaşırsan ben yazılıma gömerim.Tuş kilidini programla yüklemek istedim.fakat dahili bileşen hatasından bende yükleyemedim.Sendeki yazılımın tuş kilidi çıkmış hali varmı?Varsa ve paylaşırsan bende uğraşayım.Sonuçta emek senin ama program hepimizin kardeşim.

işte ben de bulamadım o vibrasyon modunu da. c6 yazılımını tam olarak da çıkartamadım yazılımdan hiç:)

Hocam Çok Sağol Hemen Yüklüyorum Bir Ricam Var Mümkünse Kullandığın Tam Sayfa Ev Ekranını Ayrıca Verebilirmisin Eşimede Yükleyeceğim O Senin İlk Versiyonu Kullanıyor Ama Bundaki Simgeler Çok Güzel Olmuş O Yüzden Sana Zahmet Bir Link Verirmisin

Hocam onun için flash ev ekranı gerekiyor. Simgeleri aynıydı zaten diğerininde:) ama şimdi hangi linki istediğini anlayamadım:)


Konuyla ilgilendiğin için sağol uluca:)
 

uluca

Üye

Maalesef o link çalışmıyor.Ama başka yerden bende buldum.Şimdi yazılıma gömeceğim.Tuş kilidi içinde bende araştıracağım biraz.Ayrıca konu hepimizin ihtiyacı olan ve yükleyen herkesi memnun eden bir konu olduğundan diğer arkadaşların sorularına bildiğimiz cevabı vermek büyük bir memnuniyet oluyor.

 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Maalesef o link çalışmıyor.Ama başka yerden bende buldum.Şimdi yazılıma gömeceğim.Tuş kilidi içinde bende araştıracağım biraz.Ayrıca konu hepimizin ihtiyacı olan ve yükleyen herkesi memnun eden bir konu olduğundan diğer arkadaşların sorularına bildiğimiz cevabı vermek büyük bir memnuniyet oluyor.


Teşekkür ederim tekrar ikinize de deneyince bana da haber ver. Yazılıma gömüp tekrar upload ederim:)


----------Eklendi @ 13:54:46 ---------- Yazıldı @ 13:51:15 ----------

Bir de şey de lazım bulabilirseniz. Flash ev ekranı olmadan sadece temel ev ekranı yerine parmak kullanımı ev ekranını eklemeyi düşünüyorum. Daha araştırmadım benim için çok da önemli değil zaten sadece Rehber çubuğunu kullanıyorum:)
 
Atacan-

Atacan-

Üye
Maalesef o link çalışmıyor.

Denedim link çalışıyor.Lakin yüklediğim siteye ulaşım sağlamanız için dns ayarlarınızla oynamanız lazım. Neyse sende benim dosya adından yararlanarak yeni bi link bulmuşsun zaten yoksa habire arardın :) Neyse altarnatif oldu sağolasın..
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
Denedim link çalışıyor.Lakin yüklediğim siteye ulaşım sağlamanız için dns ayarlarınızla oynamanız lazım. Neyse sende benim dosya adından yararlanarak yeni bi link bulmuşsun zaten yoksa habire arardın :) Neyse altarnatif oldu sağolasın..
evet link çalışıyor ben de ordan indirdim şimdi:)
 

halittosun

Üye

çok çalıştım onun üzerinde fakat emeklerim boşa gidince her seferinde vazgeçtim. :) yardımcı olacak kimseyi de bulamadım:) yok kızmıyorum tabi estağfurullah. biliyorum seni:)



Güle güle kullan:)



işte ben de bulamadım o vibrasyon modunu da. c6 yazılımını tam olarak da çıkartamadım yazılımdan hiç:)



Hocam onun için flash ev ekranı gerekiyor. Simgeleri aynıydı zaten diğerininde:) ama şimdi hangi linki istediğini anlayamadım:)



Konuyla ilgilendiğin için sağol uluca:)

Hocam Parmak Kullanımı Ev Ekranını Ya da Tam Sayfa Ev Ekranını Upload Edersen Sevinirim
 
Atacan-

Atacan-

Üye
ilk defa bu titreme olayınıda ilk türkçeleştirdiğin yazılımda görmüştüm..Sonra araştırdım buldum :) Bilseydim aradığını uğraştırmazdım seni :) Bak bu linkteki adamın çıkartacağı yazılıma bak..12 sinde yayınlıyacak
-Tema seninki gibi Deri:)
-klavyeyi güzel modlamış
-batarya ikonunu yan çevirmiş :)
Bunu takip et Link pm de :)
 
karikaturizma

karikaturizma

Üye
    Konu Sahibi
ilk defa bu titreme olayınıda ilk türkçeleştirdiğin yazılımda görmüştüm..Sonra araştırdım buldum :) Bilseydim aradığını uğraştırmazdım seni :) Bak bu linkteki adamın çıkartacağı yazılıma bak..12 sinde yayınlıyacak
-Tema seninki gibi Deri:)
-klavyeyi güzel modlamış
-batarya ikonunu yan çevirmiş :)
Bunu takip et Link pm de :)

pm nerde hani:)
atacan beni hotmailden eklesene kullanıcı adımla aynı:)
 


Üst Alt