anticor92
Üye
-
Konu Sahibi
-
teşekkürler emeğine sağlık yeni çalışman olursa şeffaf ikonlardan yapar mısın
Teşekkürler, gayet güzel simge seti.
Yeni simge isteklerinde sanki sıkıntı var gibi,göndermek istediğimde daha az sayıda simgeyi gösteriyor seçim için.
Gelecek haftaya kadar olabilir!
Tavsiye vermeniz iyi olur.
Zamanla yapıyorum ama bu aralar işim biraz fazla. Diğer pakedi de güncellemeilyim. Gerçi onda istek 1 kişi var. Onu yaptıktan sonra tekrar buna döneceğim. Hepsini yapamasam da ikon isteklerini yapmaya çalışacağım. İyi günlerGayet güzel olmuş elinize sağlık.
Eksik ikonları gönderdim yine
Arkaplan şeffaf ama içteki uygulama simgesi renkli olabilir ve yuvarlak yapabilirsin
5 Yıldızı unutmaEline sağlık simdi play dan indiriyorum. Başarılarının devamını dilerim..
Nasıl yani?Gayet hoş duruyor ayarlardan şeffaf ikonları açma kapama olmalı
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?