Propel Icon [Launcher Themes]

    Konu Sahibi
Propel Icon [Launcher Themes]




Arkadaşlar merhaba öncelikle!
Bu temayı bir haftadır bitirmek için uğraşıyordum. 2 gün önce biti ve Google Play'e yükledim.
Sonra dedim ki neden "Maxicep" ailesiyle de paylaşmayayım!
Ve buraya yükledim. Ama güncelleme alabilmek için Google Playden indirilmesi gerek.
(1350 gibi ikon var şimdilik. Dün mesela 280 gibi ekledim. 3-5 gün içerisinde yine bir güncelleme alacak. )
Burda V2 nin apk'sı var. GÜle güle kullanın. Maxicep için de arada belki güncelleme yaparım istek olursa. Ama imkanınız varsa Google Play'den indirin. Üniversitede öğrenciyim yardımınız dokunur.
İyi günler!!


Google Play Linki :

İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
Tepkiler: ÇaRşI 2387, vaterfa, adige_cenk ve 2 diğerleri

ANIL

Admin
Teşekkürler.
 
Tepkiler: anticor92

SHS

Üye
teşekkürler emeğine sağlık yeni çalışman olursa şeffaf ikonlardan yapar mısın
 
Tepkiler: anticor92

Pessoa

Üye
Teşekkürler, gayet güzel simge seti.
Yeni simge isteklerinde sanki sıkıntı var gibi,göndermek istediğimde daha az sayıda simgeyi gösteriyor seçim için.
 
Son düzenleme:
Tepkiler: anticor92
    Konu Sahibi
Teşekkürler, gayet güzel simge seti.
Yeni simge isteklerinde sanki sıkıntı var gibi,göndermek istediğimde daha az sayıda simgeyi gösteriyor seçim için.

Temalanmamışs simgeleri gösteriyor!
Yani önceden ikon temalansa bile kullanıcılar aynısını gönderiyordu ve ben de ikon eklerken mecbur hepsine bakmam gerekiyor bu da çooo fazla zamanımı alıyordu gereksiz yere. Çünkü ikon hazır ama kullanıcı yine de gönderiyordu. Şimdi temaladığım ikonlar " İkon istek" kısmında görünmüyor. Böylece bana gelen isteklerin hepsinin temalanmamış olduğunu biliyorum ve işim daha kolay oluyor.
 

Pessoa

Üye
Teşekkürler, inşallah kullanıcılardan da hak ettiği ilgiyi görür, zira markette bulunan bence en iyi simge setlerinden biri.
 
Tepkiler: anticor92
Ellerine sağlık süper oldu
 
Tepkiler: anticor92
    Konu Sahibi
GÜncelleme yaptım. Google Playde yayınlandı. Burası için ise 2 güncelleme sonra vermeyi planlıyorum.
 

Pessoa

Üye
Gayet güzel olmuş elinize sağlık.
Eksik ikonları gönderdim yine
 
Tepkiler: anticor92
    Konu Sahibi
Gayet güzel olmuş elinize sağlık.
Eksik ikonları gönderdim yine
Zamanla yapıyorum ama bu aralar işim biraz fazla. Diğer pakedi de güncellemeilyim. Gerçi onda istek 1 kişi var. Onu yaptıktan sonra tekrar buna döneceğim. Hepsini yapamasam da ikon isteklerini yapmaya çalışacağım. İyi günler
 

Pessoa

Üye
Kolay gelsin o zaman
 
Tepkiler: anticor92

sbilen

Üye
Eline sağlık simdi play dan indiriyorum. Başarılarının devamını dilerim..
 
Tepkiler: anticor92
Çok güzel görünüyor başarılar
 
Tepkiler: anticor92

vaterfa

Üye
flat ve golgeli tasarimlara gore farkli ve guzel olmus eline saglik
 
Tepkiler: anticor92

Rainesto

Üye
Gayet hoş duruyor ayarlardan şeffaf ikonları açma kapama olmalı
 
Tepkiler: anticor92