profillerde müzik

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
profillerde müzik
bazı formlarda üyelerin profillerine müzik konuluyor bizde böyle bir şey yapsak nasıl olur acaba ??
 

borisu

Üye
o zaman iş teknolojiden çıkar sade sohbet arkadaşlık moduna döner bana göre tabiii
 

Ozan

Admin
Çok cafcaflı olacağı kanaatindeyim.
Biraz ciddi olmakta yarar var.
 

Praetor

Emekli Yönetici
Bence üyelerimizin kendilerini daha iyi ifade edebilmeleri açısından hoş bir güzelik. İyi fikir
Ama sitenin kasılması açısından düşünüldüğünde "şuan için" yararından çok zararı olabilir
 

Ozan

Admin
Siteye teknik olarak bir dezavantajı yok
 
    Konu Sahibi
Ciddi olcakmışsız Ata.

RAHAT !!!!! HAZIR OL!!!! MAXİCEP BİNBAŞI ÜYENİZ EMİRLERİNİZE HAZIRDIR "ADMİNİM "

 
sanırım bu durumda adminlere çok iş düşecek 670 bin üyemiz var sanırım yaklaşık bunun 100 bini istese profile müzik bence boşverin akadaşlar
 
Bence güzel bir fikir.. Böylelikle üye kendini bu şekilde daha iyi ifade edebilir.. Bence denenmeli..
 
hatta 100 konu gibi düşük ama geçilebilicek şart konulursa siteye katkısı olanlara da extra özellik olur
 

Praetor

Emekli Yönetici
Madem siteye teknik bir zararı yok, aktiflik açısından katkısı olacağı muhakkak
Bu konuyu tartışacağız.

Not: Adminler ne derse değil üyeler ne derse -mümkün olma payı ve yaratacağı fayda/zarar açısından- o oluyor burada arkadaşlar
 

borisu

Üye
Profilim yeteri kadar renkli, cancanlı buna izin var, daha ne istiyeyim, zeybek havası koyup ziyaret edenlere haydi bre efeler mi dicem??Yada damar bi şarkı çaldığında 'vah vahh borisu bugün çok mutsuz belli yazıkk' mı dedirticem
 

Praetor

Emekli Yönetici
Herkesin kendi zevki vardır Sayın Şükufe.
Biz zorla koydurtacak değiliz ki
 
    Konu Sahibi
iki gır gır geçirtmedin Ata yaaa
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...