Profil müziğime gel :D

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Profil müziğime gel :D
*
 
Son düzenleme:
İyi olmuş tebrikler

- - - Eklendi - - -

Blogger hesabın boş ama
 

Joker

Emekli Yönetici
Güzelmiş
 
Tepkiler: MaxiHan

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler arkadaşlar

İyi olmuş tebrikler

- - - Eklendi - - -

Blogger hesabın boş ama

Eitket ekledimki ismim google'a indexlensin diye blog yerine soundcloud ve beatport kullanıyorum. Düşüncelerimi seslerle ifade ediyorum
 
Güzelmiş Bir ara yanlışlıkla kapattım yine açtım. Şu an dinliyorum
 

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
iyi dinlemeler
 

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Konuda orjinal linkini verdim
 
Kız orda Last One Day mi diyo ne diyo pek anlamadım. Aslında çoğu yeri anlamadım Telefondan dinlerken ekolayzeri hangisine ayarlayayım? Bas iyi sanki.
 

RowneSM

Üye
İlk şarkıyı acaba merak eden varmı ?
 

MaxiHan

Üye
    Konu Sahibi
Kız orda Last One Day mi diyo ne diyo pek anlamadım. Aslında çoğu yeri anlamadım Telefondan dinlerken ekolayzeri hangisine ayarlayayım? Bas iyi sanki.

Bas olmaz rock falan yap ama ben kendi özel ekolayzer ayarımı kullanıyorum