Pro Evolution Soccer 2010 100% Dokunmatik (240x320)

Sponsorlu Bağlantılar

murato25

Üye
trindent W-T3 E KOYDUM MAÇ YÜKLENİRKEN MAVİ EKRAM OLUYOR
 


mesuthh

Üye
saol kardeş
 
Silinen Üye 1929612

Silinen Üye 1929612

Kapalı Hesap
ben bunu c3510 numa indirdim dokunmatik çalışıo ama play deyince başlarkenoyun donup kalıo:ağlarım:

ama yine de saol araştırıp bulmuşsun:oke:
 

orkun_lral07

Üye
ya bende de wt3 var ama 240 a 320 olduğu için yapamıyorum nasıl yapabilirim
 

ugurman12

Üye
saqol
 
..CaKi..

..CaKi..

Üye
dokunmatik olarak hiç zevkli oynanmıyo
 
Silinen Üye 1929612

Silinen Üye 1929612

Kapalı Hesap
yok kardeşim ben birsürü şifre denedim ordan ya java hatası ya java bellek hatası ya da oyuna başlarken loading ekranının yarısında donuyo
bi tane samsung star için buldum onun da starın ekranı 240~400 olduğu için birazı altta kalıyo gözükmüyo sağa sola gidilebiliyo ama birazı görünmediği şçin şut vuramıyosun:oke:
 

33musti33

Üye
arkadaşlar belleği olmayan teller açmaz :oke:
 

burak düz

Üye
tsk
 

akyes123

Üye
Arkadaşlar Bu Nokia 5230 da Çalışırmı ??
 

e+k+i+m

Üye



*#52828378# burdan beşe tıkla ordakileri 3500 yap düzelir
:nono:[/QUOTE]

bu şifreyi denedim ama mevcut değil diyo olmadı
 

22tr22

Üye
sddddddddddddddd
 


Üst Alt