minoo Üye Aziz™;2288983' Alıntı: Genişletmek için tıkla ... aynı tepkiyi ben de vereyim --------------- Ekleme --------------- tmm o zmn hemen profilden atıyorm yaşasın kötülk
Aziz™;2288983' Alıntı: Genişletmek için tıkla ... aynı tepkiyi ben de vereyim --------------- Ekleme --------------- tmm o zmn hemen profilden atıyorm yaşasın kötülk
Praetor Emekli Yönetici Konu Sahibi minoo' Alıntı: tmm o zmn hemen profilden atıyorm yaşasın kötülk Genişletmek için tıkla ... Sana atma mı dedik Mehmet' Alıntı: Kem küm ehem şey yok canım ne banlaması kim dediyse yalan : Genişletmek için tıkla ... Kim dedi acaba O dediğin yalan ise bu dediğin de yalan olabilir. Şimdi hangisine inanacağım ben?.. En iyisi gece ruh halime göre kendim karar vereyim
minoo' Alıntı: tmm o zmn hemen profilden atıyorm yaşasın kötülk Genişletmek için tıkla ... Sana atma mı dedik Mehmet' Alıntı: Kem küm ehem şey yok canım ne banlaması kim dediyse yalan : Genişletmek için tıkla ... Kim dedi acaba O dediğin yalan ise bu dediğin de yalan olabilir. Şimdi hangisine inanacağım ben?.. En iyisi gece ruh halime göre kendim karar vereyim
Praetor Emekli Yönetici Konu Sahibi Neyse, en iyisi toptan banlamak Özleyeceğim zaten geceye kadar yetkilerimi ki şimdiden özledim Sizin üzerinizde tatmin ederim.
Neyse, en iyisi toptan banlamak Özleyeceğim zaten geceye kadar yetkilerimi ki şimdiden özledim Sizin üzerinizde tatmin ederim.
Praetor Emekli Yönetici Konu Sahibi Yok Pınar sen demedin Ya arkadaşlar, şaka maka sizinle beraber ben de spam mesajdan uyarı almayayım şimdi? --------------- Ekleme --------------- Puhaaaa Bu ne be? Aşağıda belirtilmiş Hatalardan biri oluştu: Her 15 Saniye sonra Mesaj yazabilirsiniz. Yeni Mesaj yazabilmeniz için daha 2 Saniye beklemelisiniz. Yok artık Böyle bir şey mi vardı?
Yok Pınar sen demedin Ya arkadaşlar, şaka maka sizinle beraber ben de spam mesajdan uyarı almayayım şimdi? --------------- Ekleme --------------- Puhaaaa Bu ne be? Aşağıda belirtilmiş Hatalardan biri oluştu: Her 15 Saniye sonra Mesaj yazabilirsiniz. Yeni Mesaj yazabilmeniz için daha 2 Saniye beklemelisiniz. Yok artık Böyle bir şey mi vardı?
Mehmet Emekli Yönetici Napalım bizde 12 ye kadar bu anın tadını çıkaralım şuan ben senden rütbeliyim nasılsa naber alt devrem
Napalım bizde 12 ye kadar bu anın tadını çıkaralım şuan ben senden rütbeliyim nasılsa naber alt devrem
minoo Üye Praetor' Alıntı: Yok Pınar sen demedin Ya arkadaşlar, şaka maka sizinle beraber ben de spam mesajdan uyarı almayayım şimdi? --------------- Ekleme --------------- Puhaaaa Bu ne be? Aşağıda belirtilmiş Hatalardan biri oluştu: Her 15 Saniye sonra Mesaj yazabilirsiniz. Yeni Mesaj yazabilmeniz için daha 2 Saniye beklemelisiniz. Yok artık Böyle bir şey mi vardı? Genişletmek için tıkla ... qünaydııııın
Praetor' Alıntı: Yok Pınar sen demedin Ya arkadaşlar, şaka maka sizinle beraber ben de spam mesajdan uyarı almayayım şimdi? --------------- Ekleme --------------- Puhaaaa Bu ne be? Aşağıda belirtilmiş Hatalardan biri oluştu: Her 15 Saniye sonra Mesaj yazabilirsiniz. Yeni Mesaj yazabilmeniz için daha 2 Saniye beklemelisiniz. Yok artık Böyle bir şey mi vardı? Genişletmek için tıkla ... qünaydııııın
Praetor Emekli Yönetici Konu Sahibi Mehmet' Alıntı: Napalım bizde 12 ye kadar bu anın tadını çıkaralım şuan ben senden rütbeliyim nasılsa naber alt devrem Genişletmek için tıkla ... Hacı yakma kendini erbaş olarak uyanırsın
Mehmet' Alıntı: Napalım bizde 12 ye kadar bu anın tadını çıkaralım şuan ben senden rütbeliyim nasılsa naber alt devrem Genişletmek için tıkla ... Hacı yakma kendini erbaş olarak uyanırsın
minoo Üye Praetor' Alıntı: Hacı yakma kendini erbaş olarak uyanırsın Genişletmek için tıkla ... tehditin böylesi
Praetor' Alıntı: Hacı yakma kendini erbaş olarak uyanırsın Genişletmek için tıkla ... tehditin böylesi
Praetor Emekli Yönetici Konu Sahibi minoo' Alıntı: qünaydııııın Genişletmek için tıkla ... Eskiden daha uzundu yahu bu süre, kısalmış --------------- Ekleme --------------- minoo' Alıntı: tehditin böylesi Genişletmek için tıkla ... Hatta ilini de Hakkari - Yüksek Ova olarak değiştiririz
minoo' Alıntı: qünaydııııın Genişletmek için tıkla ... Eskiden daha uzundu yahu bu süre, kısalmış --------------- Ekleme --------------- minoo' Alıntı: tehditin böylesi Genişletmek için tıkla ... Hatta ilini de Hakkari - Yüksek Ova olarak değiştiririz
Mehmet Emekli Yönetici Gördünmü Ata bey ne şartlarda yaşamımızı sürdürüyoruz ara sıra halkın arasına karış gör halimizi
minoo Üye Praetor' Alıntı: Eskiden daha uzundu yahu bu süre, kısalmış --------------- Ekleme --------------- Hatta ilini de Hakkari - Yüksek Ova olarak değiştiririz Genişletmek için tıkla ... off Mehmet abi bak ne tür deqşkliklere uqrayacaqnı qör
Praetor' Alıntı: Eskiden daha uzundu yahu bu süre, kısalmış --------------- Ekleme --------------- Hatta ilini de Hakkari - Yüksek Ova olarak değiştiririz Genişletmek için tıkla ... off Mehmet abi bak ne tür deqşkliklere uqrayacaqnı qör