Praetor General Oldu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

minoo

Üye
Aziz™;2288983' Alıntı:
aynı tepkiyi ben de vereyim

--------------- Ekleme ---------------

tmm o zmn hemen profilden atıyorm
yaşasın kötülk
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Kem küm ehem şey yok canım ne banlaması kim dediyse yalan :
 

Aziz™

Üye
kurt adamın dönüşü
 

minoo

Üye
zaten desen de dinlememki nasılsa banlayamaaaaz
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Pinar dedi yok yok Azizmi dediydi acaba
 

minoo

Üye
aa bzm üstümüze kaldı yahu
 

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Neyse, en iyisi toptan banlamak
Özleyeceğim zaten geceye kadar yetkilerimi ki şimdiden özledim
Sizin üzerinizde tatmin ederim.
 

minoo

Üye
Mehmet abim bn snin içn kendimi ateşe atıyorum evet ben dedim
 

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Yok Pınar sen demedin

Ya arkadaşlar, şaka maka sizinle beraber ben de spam mesajdan uyarı almayayım şimdi?


--------------- Ekleme ---------------

Puhaaaa Bu ne be?
Aşağıda belirtilmiş Hatalardan biri oluştu:

  1. Her 15 Saniye sonra Mesaj yazabilirsiniz. Yeni Mesaj yazabilmeniz için daha 2 Saniye beklemelisiniz.
Yok artık Böyle bir şey mi vardı?

 

Mehmet

Emekli Yönetici
Napalım bizde 12 ye kadar bu anın tadını çıkaralım şuan ben senden rütbeliyim nasılsa naber alt devrem
 

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Anaaa mesajlarım birleşiyor
Klark Kent mi oldum ne
 

minoo

Üye
qünaydııııın
 

minoo

Üye
şmdi 15 sn,özel msj da 1dk istiyo
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Gördünmü Ata bey ne şartlarda yaşamımızı sürdürüyoruz ara sıra halkın arasına karış gör halimizi
 

minoo

Üye
Eskiden daha uzundu yahu bu süre, kısalmış

--------------- Ekleme ---------------

Hatta ilini de Hakkari - Yüksek Ova olarak değiştiririz
off Mehmet abi bak ne tür deqşkliklere uqrayacaqnı qör
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...