Praetor General Oldu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

minoo

Üye
Bir garip geliyor yahu göze Alışamadım Sağolasın Ozan'ım
İyi ki açmışsın MaxiCep'i...
Yoksa senin gibi değerli bir arkadaşı tanıyamayacaktım

Bu arada sensin bitli Aman da aman pek sever o adminini
sewiyorum tabi bi tanedr bzm Ata'mız
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Hele şükür
 

minoo

Üye
ne çok ortak yanlarınz var sizin öyle
 

Samsunspor

Emekli Yönetici
Ata' ya bak

Hacı traşlattın kendini sonunda
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Yoksa sen benim yüzbaşı iken kaybolan kardeşimmisin
Kardeşimmmmm
 

Aziz™

Üye
Ozan konudan çıkamadı herhal
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Ata beni banlasana banlayamazki banlayamazki
 

minoo

Üye
abi yaa alemsn he
 

Praetor

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Obaaaa
Özel mesaj atmaya kalkmayın arkadaşlar

200 kapasite var 1986 mesaj var Heyt bee
 

Ekli dosyalar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...