Polis köpeğini öldüren adama 26 ay hapis

Sponsorlu Bağlantılar

İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
    Konu Sahibi
Polis köpeğini öldüren adama 26 ay hapis
Kanada'nın Edmonton kentinde geçen yıl bir polis köpeğini bıçaklayarak öldüren Kanadalı, 26 ay hapis cezasına çarptırıldı.
Edmonton'da geçen ekim ayında bir aracı çalmaya çalışırken polisin farkettiği ve kaçarken ekipteki polis köpeği Quanto tarafından kovalanan 27 yaşındaki Paul Vukmanich, yakalandığı köpekten kurtulmak için hayvanı bıçak darbeleriyle öldürdü.
Mahkemede yargıç sanığı, "polisten kaçmak, hayvana işkence ederek öldürmek ve tehlikeli silah taşımak, araç çalmak" suçlarından 26 ay hapse mahkum etti.
Hakim, savcının emniyet teşkilatına yeni bir polis köpeği kazandırmak için belirlediği 40 bin dolarlık tazminatı ise reddetti.
Sanık Paul Vukmanich, en az 4,5 ay hapis yattıktan sonra tahliye talebinde bulunabilecek.
 


BelaMonte

BelaMonte

Üye
polisten kaçmak, araç çalmak olmasa hapis yemezdi bence. Salırdan bir köpekten korunman şart çünkü
 
İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
    Konu Sahibi
Her ülke Türkiye gibi değil
 

footballer10

Üye
Türkiye'de ceza verilmiyor malesef !
 

Benzer Konular

yavuzkaraca
Cevap
3
Görüntüleme
502
[ENGİN]
Emma-Watson
Cevap
1
Görüntüleme
623
KinG Tornado
HeiLmasTer®
Cevap
1
Görüntüleme
526
arslansem
tragedie
Cevap
0
Görüntüleme
499
tragedie
FirstClasss
Cevap
3
Görüntüleme
508


Üst Alt