Polarbit Oyunları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Polarbit Oyunları
Evet arkadaşlar bu benim ilk konum. Mobilden hazırladığım için önizlemelere resim ekliyemeyeceğimden dolayı özür diliyorum, ama oyunların hepsi birbirinden güzel bu telefonlarda bulabileceğiniz en iyi oyunlar hepsini tavsiye ederim.

Raging Thunder: Sensör ile oynanan, wifi üzerinden multiplayer da oynayabileceğiniz bir araba yarışı.

Wave Blazer: Sensör ile oynanan, wifi üzerinden multiplayer da oynayabileceğiniz bir tekne yarışı.

Armageddon Squadron: 2. Dünya Savaşını konu alan, sensörle oynanan, wifi üzerinden multiplayer da oynayabileceğiniz bir uçak savaşı.

Toonwarz: Ve içlerinden en güzel olanına geldik. Bu oyunda teröristlerin esir aldığı rehineleri kurtarıyorsunuz. Wifi üzerinden multiplayer da oynayabileceğiniz gayet güzel bir fps oyunu.
Umarım hepsini beğenirsiniz
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: _K@YIP_ ve Tuba

Tuba

Üye
Teşekkürler
 
şu toonwarz keşke symbian^3'de de çalışsa
 
    Konu Sahibi
Symbian3de nova yok mu?

- - - Eklendi - - -

symbianpoint.com/raging-thunder-v105-s60v5-symbian-os94-mobiles-game.html arkadaşlar asıl raging thunder bu yanlış linki vermişim.
 

Tuba

Üye
Symbian3de nova yok mu?

- - - Eklendi - - -

symbianpoint.com/raging-thunder-v105-s60v5-symbian-os94-mobiles-game.html arkadaşlar asıl raging thunder bu yanlış linki vermişim.

konunun başına onuda ekledim tamamdır
 
Kardeş eline sağlık çok güzel paylaşımda ben bütün oyunları indirdim oyuna basıyorum oyun açılmıyor . Lütfen yardımcı olll bende q,t mobility yok silmiştim bi ara bu yüzden olabilirmi ?

- - - Eklendi - - -

Oyunların hiçbirisi çalışmıyo bende . Q.t de yükledim ama hiçbir alakası yokmuş valla .s benim telefondamı bir sorun var acaba .s başka oyunları açıyor ama anlamış değilim. Oyunu aç diyorum açmıyor .s
 

exd2121

Üye
ellerin dert görmesin güzel oyun hepsi teşekkürler
 
    Konu Sahibi
Rica ederim iyi oyunlar

- - - Eklendi - - -


Bilmiyorum games api yi yüklemeyi dene.
 
Oyunlarla birlikte oda yüklendi zaten ama açmıyor malesef
 
    Konu Sahibi
Oyunlarda sorun yok kendi indirdiğim yerden ekledim.
 
kardeş sen devam et güzel olmuş paylaşmaya devam et sorunsuz çalışıyor benim tel 5230 sürüm v51 yüklü telefon hack li
 
Hocam telefon 5800 gel gelelim toonwarz ı yükleme sırasında "Yüklenemiyor" hatası veriyor. Sebebi nedir ?
 

BRKTNL

Üye
Gerçekten harika bir paylaşım, 4 güzel oyun. Teşekkürler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...