Pokemon Fİre Red *Türkçe *

ßurçiN

Üye
    Konu Sahibi
Pokemon Fİre Red *Türkçe *
Pokemon Fİre Red *Türkçe *



















BU OYUNU ARKADAŞIMLA BEN TÜRKÇE'LEŞTİRDİM SÖZLÜKTEN ÇEVİRİ BANA AİT OYUNU DEĞİŞTİRME ARKADAŞIMA AİT EMEĞE SAYGI MTU'DA ANCA BU KADAR OLUYOR




 

Ekli dosyalar

Tepkiler: polama, Musty42x ve 12qwe123
ya mükemmelsin...ellerine sağlık ama ben yükleyemiyorum telefona ya..6300 war bende..emülatörü atıyorum ama tanımlanamayan dosya diyor.ne olur yardım edin???
 

NobLe

Üye
Arkadaşlar benim oyunla ilgili bir kaç önerim olacaktı;
1_Oyunda sadece 3 pokemon yetiştirin bunlardan bir tanesi ilk aldıgınız pokemon olsun digeri yakalayabilirsenin efsanevi pokemonlardan olsun 3. ise psişik bir pokemon egitin benim tavsiyem abradır egitince gerçekten güçlü oluyor yani tüm pokemonlara tek seferde öldürürsünüz.
2_Güzel bir pokemon gördünüzde yakalamak isterseniz hemen oyunu kaydedin ve yakalamaya çalışın eger yanlışlıkla öldürürseniz kayıt ettiginiz yerden tekrar yakalamayı denersiniz(Bunu efsanaevi pokemonlarda yapın işe yarıyo)

Bu önerdiklerimi deneyim pişman olmazsınız bu arada emegine saglık ama bende oyun çalışmadı oyunu görmedi telefon ne yapmalıyım acaba vboydamı sorun var
 
Tepkiler: g0khan_02

xyasarx

Üye
paylaşım için saol güzele benziyor
 
güzel oyuna benziyo harikasın
 

myaman82

Üye
paylaşımın için teşekkürler
 
kardeşim sen ve arkadaşın yanımda olsa sizle kucaklaşırdım valla
çok sağolun süper ya mükemmelsiniz.ALLAH a emanet olun
 

snacker

Üye
sagol ustacan iyiymiş devammmm
 

enis___

Üye
yA KARDEŞ BENİMKİ 6600 DA BEN AÇTIM ZİP DOSYASINI GBA UZANTILI DOSYA VAR ODA MÜZİK ÇIKTI NE OLCAK
 

kirpiii

Üye
lütfen beyler bunu normal yapın buraya atın cok lazım bu oyun bana emülatordan bişi anlamıyom
 
kardeş bu oyun emülatör oyunu yani gba insan emülatörünüde verir
 

furkann3

Üye
ya gardaşım bu oyunu nokıa 3230da çalıştırmak için ne yüklemem lazım bi versen linki çok iyi olur şimdiden tşk
 

Semih124

Üye
Yha kardeşim paylaşım yapıyosunuz eyw. ama bunu yükleyemeyen var mı diye takip etmiyosunuz,yorumlarda kimse çalıştıramamış,bir bakın
 
emılator istiyor arkadaslar ben oynasım
 

shehzade

Üye
kardeşş...bu oyunu nasıl türkçeye çevirdin...bana bi pm atar mısın..?