Point Blank Rütbeler

Revengeful

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Point Blank Rütbeler
 
Tepkiler: brqsalvo, Avcy4 ve maxicep250

SpeciaL@

Üye
ben oynuyorm gerçekten güzel bir oyun teşekkürler
 

btrmbtrm

Üye
yeni başladım uzman çavuş 2.kademeyim
 

Sandrake

Üye
Kıdamli başcavuş 1 kademeyim nicklerinizi yazın Benim TheCastle
 
bende oynuyorum nick RiD'oNE' yeni başladım uzman çavuş 1. kademe
 

Avcy4

Üye
GerCekTen Cok GuSel bir Oyun...GerCi Daha Yeniyiz Ama AsteqMen 3,KaDeMe İsmim...Avcy4

----------Eklendi @ 16:37:07 ---------- Yazıldı @ 16:35:34 ----------

Coldman41 eger car istersen sana bedava car veRiRim.Baş Cavuş.3,Kademe senın Olur:Pbana oyunda Pm at İsmim Avcy4

----------Eklendi @ 16:37:40 ---------- Yazıldı @ 16:37:07 ----------

bende oynuyorum nick RiD'oNE' yeni başladım uzman çavuş 1. kademe

Coldman41 eger car istersen sana bedava car veRiRim.Baş Cavuş.3,Kademe senın Olur:Pbana oyunda Pm at İsmim Avcy4
 
BEN KIDIMLİ BAŞÇACUŞ 5. KADEME lordkan_66 eklyin
 
TEĞMEN 5.KADEME AUG VS KADIN KARAKTER ALIN OYNAYIN BIRAKIYORUM ALIN OYNAYIN

MSN:aktivasyon15@hotmail.c
om
şifre: messi
 

lolaman

Üye
Crossfire oynayan yokmu herkes point blank oynuyo nerde Crossfire
 
beyler beni ekleyin asteğmanim ng li kd64 yaş 17 TheAdultsOnly simgeli ve tsli klanına alım vardir.Tek yapamnız gerekn beni ekleyin.Kalıtelı oyuncular eklesın.astegmen ustu kd50 ustu.nickim: ITAOI*Schutzhelm
ekleyin
 

0MG90

Üye
Konu için teşekkürler