<div class='quotetop'>(Zero @ Apr 13 2006, 01:39 PM) [post=314710]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Arkadaşlar Gereksiz ve ortada kayda değer bir neden yokken gerilim yaratmayalım..
"Haberci", hepimizin zaman zaman yaptığı gibi "Genele yönelik bir mesaj" vermek istemiş o kadar.
Bunun üzerinden Pay çıkarmak, karşılıklı sataşmalar vs.. nereden çıktı? anlamak pek mümkün değil..
Hepimizin iyi-kötü yönleri, eksikleri olabilir, Burada yapmamız gereken Saygı çerçevesinin dışına çıkmadan, kırıcı olmadan, hoşgörü çerçevesinde Payaşımlarımızı sürdürmek.
[/b][/quote]Haklısın Ya Halen Kimse ßenim Ailemden Olmaz Dediği Lafa Çok Güldüm yaw Çok Merak Ettim ßill Gates'in Ailesindemisin Yohksa..