Pişkin üye & Editör diyalogları :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Pişkin üye & Editör diyalogları :)
Editör: Arkadaşım bu konu daha önce verilmişti. Forumu aramadan niye konu açıyorsun.
Üye: Arama emrim yoktu arayamadım ehuehueheu

---

Üye: Hacı bak hele
Editör: Evet
Üye: Hani derler ya , film yıldızı olmanın yolu rejisörün yatak odasından geçer diye. Editör olmak için buna benzer bir uygulama yok değil mi ehuehuehuehu

---

Üye: Hocam açtığım konuyu kilitlemişsin ya
Editör: eeee
Üye: Bizim bir arkadaş içerde kalmış, üstüne kilitlemişsin konuyu, bi aç da çıkıversin ehuehuehu

---

Üye: Hacı oyun isteklerimizi burada mı yapıyoruz.
Editör: evet
Üye: O zaman sıradaki oyunu sevip de kavuşamayanlara gitsin ehuehuehu

---

Editör: Arkadaşım konuyla alakasız başlıklar açmayın demedik mi!
Üye: Biz forumla alakasız yöneticilere karışıyok mu!!! ehueheuehu

---

Üye: Bir zamanlar hor görüp de banladığın, ama gururlu bir üye vardı ya
Editör: ee ?
Üye: Yok yani abi banı artık kaldır da foruma girelim diyecektim .

---

Üye: Abi sen bana demiştin ya, şu foruma biraz hareket getir diye
Editör: Evet...
Üye: Bak hareketli avatar koydum, nasıl olmuş kıpır kıpır di mi puhaha
Editör: Uğrama bi daha buralara

---

Üye: Afedersiniz bu admin ne oluyor acaba?
Editör: Administrator'ın kısaltması...
Üye: Soyadministrator'ın olayım senin puhaha nasıl espri?
Editör: ....
Üye: Bi dakika ya, sistemden niye çıkarıldım
ben şimdi
ya!!
 

kurt bey

Üye


harika ya bu üyeyle tanışmak isterdim
 

yassose

Üye
daha once okumustum ama paylasim icin tesekurler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...