ya bukadarda olmaz arkadaş ya bunedir ya iğrençtende öte kız nasıldı öle nebiçim makyaj suratının sekli kaymış adeta allahım sen bize gösterme yarabbi...
<div class='quotetop'>(pskolojik maynağ @ Feb 25 2006, 08:36 AM) [post=285879]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
o kız değil erkek ;;şarkıcı
[/b][/quote]
naapcan kızlığını erkekliğini. bak bakalım insana hiç benziyomu?