picodrive 1.35 Os9.xx

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
picodrive 1.35 Os9.xx
Arkadaşlar emulatörü bulduğum yabancı sitede olumlu konuşuluyordu ;
1-oyunlara daha hızlı giriş,
2-daha hızlı save-load özelliği (ayrıca daha kaliteli, bazen load yapılınca oyunlar bozuluyor ya, sorun % 90 halledilmiş)
3-gelişmiş ses efekt, grafik vs.. ayarları
4-resimde yanlış görmüyorsam mega CD yazıyor,segaCD oyunları denersiniz, o oyunlar daha kalitelidir...
not : deneme fırsatım olmadı çünkü n80 nime bi türlü hack yapabilmiş değilim, siz deneyip yorum bırakırsananız daha iyi araştırma yaparım...
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: MehmetErdaL, dursun dogan, TatCeL ve 4 diğerleri

TopFury

Üye
N80'i Secman ile direkt olarak hackleyebilirsin?
SecMan
 
    Konu Sahibi

teşekkür ederim

--------------- Ekleme ---------------

N80'i Secman ile direkt olarak hackleyebilirsin?
SecMan

ilgin için teşekkür ederim, ne yazık ki o program da yüklerken "sertifika hatası. uygulama satıcınızla görüşün" diyor.

--------------- Ekleme ---------------

teşekkür ederim

--------------- Ekleme ---------------



ilgin için teşekkür ederim, ne yazık ki o program da yüklerken "sertifika hatası. uygulama satıcınızla görüşün" diyor.

sorunu hallettim sonun da, tekrar tekrar sertifika yaptım, yine kabul etmedi, telefona inat sürekli denedim yüklemeyi nolduysa kabul etti, telefon pes etti herhalde yada ben şanslıyım
 

TopFury

Üye
Güle güle kullan.
Telefonu yenen adam
 
arkadaşlar ben yükledim hepsi iyide oyunları nasıl calıştıracaz nereye atacaz bilen varmı
 

COESTO

Üye
ben ugrastım ugrastım bır trlu bu program gen leri okumuyo
 

ömer_21

Üye
ya acaba bu emülatörde ekran tuşlarını nasıl modlayabiliriz yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
 
    Konu Sahibi
mesaj yazalı baya olmuş ama belki yardımcı olurum diye söyleyim, telefonun 5800 herhalde bu modelde çalışıcağını sanmıyorum
 
    Konu Sahibi
ben ugrastım ugrastım bır trlu bu program gen leri okumuyo

bu program .gen dosyasını tanımaz indirdiğin romların .bin yada .smd olması gerekli, emu harika bende şimdi kendi paylaşımımdan indirdim N95 te sonic oynuyorum
 

COESTO

Üye
bu program .gen dosyasını tanımaz indirdiğin romların .bin yada .smd olması gerekli, emu harika bende şimdi kendi paylaşımımdan indirdim N95 te sonic oynuyorum
Demek senin tlfnda n95 , kardeş senden bi recam olacak ben kendi n95 imi bi türlü hack leyemedim gitti önceden n73 me kullanıyordum secman la 2 dk da yapardım ama maalesef n95 de secman hata veriyor . Acaba bana yardımcı olurmu sun.cevabını bekliyorum.tşkrler.
 
ooo tam yerine geldin N95 %100 hack ediceksin için rahar olsun hatta %10000000000000000 hacliceksin hemde 2dk de


http://www.maxicep.com/symbian-3-si...llanan-telefonlari-hackleme-video-545767.html

----------Eklendi @ 15:37:12 ---------- Yazıldı @ 15:36:14 ----------


bu arada konunun sahibi benim kullanıcı adı sonuna "1" ekledim sadece
 
2-daha hızlı save-load özelliği (ayrıca daha kaliteli, bazen load yapılınca oyunlar bozuluyor ya, sorun % 90 halledilmiş)

Evet, daha önce paylaşılan sürümde bu hata var ben yaşadım ve de sinir oldum : )

teşekkürler dostum..
 

rica ederim keyfini çıkar
 
N80 hacklemek için secman guduwaptan indirebilirsin ordaki sertifa hatası vermiyor guduwaptan n-gage oyunlarına girceksin ondan sonra n73me n-gage çalıştırma yöntemi diye bir sayfa var o sayfaya gir n73me n-gage rar diye programı indir ve rarın içindeki secmanı çıkar secmanı kurarken tarih doğru olsun ben n73me denemiştim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...