Phoenix hata--- Çözüldü

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
usb port sıkıntıysa eski sürümleri deniyim 2009 falan olmaz mı?

http://www.maxicep.com/symbian-dest...urum-versiyon-guncelleme-programi-297422.html

Bu olur mu acaba?

----------Eklendi @ 21:35:17 ---------- Yazıldı @ 21:31:37 ----------

aYNI hATAYI bENDE aLIYORUM

----------Eklendi @ 21:20:26 ---------- Yazıldı @ 21:18:20 ----------

Sanırım Usb 1.1 Ondan Kabul etmiyor usb yi 2.0 a Yükseltmen lazım

Eski sürümü deniyorum olumlu olursa cevap veririm
 

joe_cenk

Üye
Cevabını bekliyorum

----------Eklendi @ 21:47:26 ---------- Yazıldı @ 21:44:14 ----------

Olumlu Bir Habr Bekliyorum
 
    Konu Sahibi
ya veremiyorum siteyi gir phoenix'i seç en alttakini dene

----------Eklendi @ 21:59:08 ---------- Yazıldı @ 21:53:21 ----------

deniyorum 15 dakika sonra sonucu yazarım cenk
 
    Konu Sahibi
Yok phoenix 2010'u yükledim oda olmadı arkadaşlar bi cevap verinde bizde yükleyelim ya
 
    Konu Sahibi
Moderatörler sorunu çözdüm konu kilit lütfen
 

Sensation

Emekli Yönetici
Konu açan kişinin isteği üzerine konu kapalı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...