Phoenix hata--- Çözüldü

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Phoenix hata--- Çözüldü
The flashing failed. Do you want to retry the flashing?

HRESULT 0x8421001e (-2078212066)

Firmware: No connection to phone. Cannot start mode change for phone mode before flashing.

Arkadaşlar bu hatayı alıyorum dead phone oldu sandım dead phonda değil sorun ne?

----------Eklendi @ 16:22:49 ---------- Yazıldı @ 16:09:42 ----------

ÇÖZÜLDÜ:

Arkadaşlar sorunun kaynağı usb girişinizin versiyonu gidip internet kafede güncelledim aynı hatayı alırsanız deneyin işe yarıyo
 

dekor67

Üye
sen ne amaya çalıstın? Phonemix sil pc kapat aç gorur tel pc suit
 
    Konu Sahibi
Ya görüyo şimdi ama belle yükleyemiyorum phoenix bu hatayı veriyo

----------Eklendi @ 17:46:00 ---------- Yazıldı @ 17:39:24 ----------

Ya arkadaşlar hepiniz yüklemişsiniz bi yardın etsenizde bizde yüklesek!
 
USB bağlantılarınızı kontrol edin. Phoenix ve ovi suite silip tekrar yükleyin olmazsa.
 
Tepkiler: Esendağlı

gallows2

Üye
bende aynı hatayı alıyordum şimdi de atacağım flashları göstermiyo
 
antivirüs varsa kaldır sonra dene
 
    Konu Sahibi
antivirüs varsa kaldır sonra dene

devre dışı hepsi . Daha önce birçok kez attım bu kez hata aldım :S

----------Eklendi @ 18:43:38 ---------- Yazıldı @ 18:26:46 ----------

Flashing started
Creating product data items list
Product data items list created
Backup not required
Started product mode change
Product mode change complete
Flashing phone
Initializing
Verifying communication to device...
Scanning image files...

buraya kadar geliyo bağlantı kesiliyo geliyo falan 1-2 dakika öyle oluyo sonra

The flashing failed. Do you want to retry the flashing?

HRESULT 0x8401f151 (-2080247471)

Flash: Failed to initialize boot rom connection. Check USB connections! If possible do not use USB1.1 ports or any USB hubs.

bu hatayı veriyo
 
Bende de benzer hata veriyordu birden telefon kapandı şarj ışığı yanıp sönüyor... 8 sn falan çalışmıyor
 
    Konu Sahibi
Bende de benzer hata veriyordu birden telefon kapandı şarj ışığı yanıp sönüyor... 8 sn falan çalışmıyor

dead phone flashing atman lazım üst konularda mevcut.

----------Eklendi @ 19:33:06 ---------- Yazıldı @ 19:06:44 ----------

bi yardım beylerr hadi :S
 
Tepkiler: cyber-shot
Telefonu şuan kullanabiliyormusun açık mı? Belle yüklemeyi denedin mi? hata nerde aldın?
 
    Konu Sahibi
Telefonu şuan kullanabiliyormusun açık mı? Belle yüklemeyi denedin mi? hata nerde aldın?

Şu an çalışıyo

Flashing started
Creating product data items list
Product data items list created
Backup not required
Started product mode change
Product mode change complete
Flashing phone
Initializing
Verifying communication to device...
Scanning image files...

buraya kadar geliyo bağlantı kesiliyo geliyo falan 1-2 dakika öyle oluyo sonra

The flashing failed. Do you want to retry the flashing?

HRESULT 0x8401f151 (-2080247471)

Flash: Failed to initialize boot rom connection. Check USB connections! If possible do not use USB1.1 ports or any USB hubs.

bu hatayı veriyo
 
Sen phoenix ten mi bahsediyorsun.
 

joe_cenk

Üye
aYNI hATAYI bENDE aLIYORUM

----------Eklendi @ 21:20:26 ---------- Yazıldı @ 21:18:20 ----------

Sanırım Usb 1.1 Ondan Kabul etmiyor usb yi 2.0 a Yükseltmen lazım
 
Ya phoenix için ilk defa duydum desem yalan olmaz.
 
    Konu Sahibi
usb port sıkıntıysa eski sürümleri deniyim 2009 falan olmaz mı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...