nameste108
Üye
Phoenix açılırken bu hatayı veriyor???
phoenix sürümüm 2011, xp kullanıyorum, yükleme yaparken anti-virüs programını kapattım, ancak bu hatayı alıyorum, yükleme bitmek bilmiyor, ikona tıkladığımda da resimdeki hatayı alıyorum tamama basınca hata raporu verip program kapanıyor.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
phoenix sürümüm 2011, xp kullanıyorum, yükleme yaparken anti-virüs programını kapattım, ancak bu hatayı alıyorum, yükleme bitmek bilmiyor, ikona tıkladığımda da resimdeki hatayı alıyorum tamama basınca hata raporu verip program kapanıyor.
