Masaüstü bilgisayarımda telefonumu flashlayabilirken Laptup'umd flashlayamıyorum. Phoenix Cihazımı Scan Product ile görmüyor Dead Mode ile de atamıyorum acaba problem bilgisayarda mı yoksa phoenix'de mi?
arkadaslar bu xp de çalişmiyormu acaba yüklerken bir kaç sorun cıkarıyor lakin yükleniyor yüklendikten sonra da winusb.dll olmadığını söyleyip hata veriyor o dll eklentisini bulup yükledim şimdide telefonu bulmuyor sıkıntı nerde olabilir acaba
yeni arayüzü ile kullanımı kolay olmuş.. Navifirm bilgisayarımda sorun çıkarsada dosyaları başka pcden alıp kendi pcmde bununla Belle Refresh flash attım..
Teşekkürler