Pes10 multi sorunu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nlbrkknr

Üye
    Konu Sahibi
Pes10 multi sorunu
arkadaslar,benim bi arkadasta samsung c5510 var.pes10da multiplayer yapalım dedik.ama arkadasta multiplayer calısmadı bağlayamadık bi turlu.sebebini bilen soleyebilir mi acaba?şimdiden tşk ederim.
 
bluetooth acıp baglanmayı denyın kardes
 
bendede böyle bir sorun oluştu bluetooth açık ama multiplayere girdiğimiz zaman kapalı diyo
 
bak ikinizde blutooth açın oyunun içindeki multi ye girin girdikten sonra biriniz alttaki seçenege biriniz üstteki seçenege girin o zaman olur
 

sefa04

Üye
arkadaşlar olmuyo bir şifresi yok mu bunn yawww
 

ismetov

Üye
aynı telefon yada aynı özelliğe sahip olması gerekir
 
Oyun aynı olmalı.Sürüm farklı olduğundan değişebiliyo.Ben indirdim indirdiğim oyunu onlarada kurdum multiplayer oynuyoz.
 
176x220 çözünürlükte multip. oynanmıyomu beyler ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...