Pes mi Fifamı

Tabiiki fifa pes kadar sacma bi oyun gormedim orta sahadan gol atiyosun :/
 
Tepkiler: OttomaN TigeR
Pesteki takımlar lisanslı bile değil illegal bir oyun oynuyorsunuz Birde bana göre pes daha iyi diyenler çok yanlış düşünüyorlar, sana göre bana göresi yok bu işin, pesi daha çok beğeniyorum diyebilir fakat daha iyi diyemez, tüm oyun inceleme sitelerinde editörler fifayı tavsiye ediyorlar pes'in adını anan yok Daha öncede bir konuda yazdım tekrar yazıyorum pes arcade bir oyundur yani basit fifa ise gerçek futbol simulasyonudur.
 
Pes daha iyidir
 

Elektr0

Üye
PES in en büyük artısı yüzlerin gerçege çok ama çok yakın olması bunu iyi yapıyor adamlar Fifa'nın artılarıda vardır ama hiç oynamadım bilmedigim için birşey söylemem yalnış olur. PES 2013 demosunu bsc.com video incelemesini izledim iyi bir incelemeydi...Fifa bu işe pes ten sonra girdi ve dünya çapında daha çok tutuyorlar türkiye genelinde ise pes daha yaygın denilebilir...
şuan için PES diyorum ilerde bir gün Fifada olur her ikiside olur ben arkadaşımla maç yaparken attıgım golden zevk aldıktan sonra gerisi hikâye...
 

yapma azizim. FIFA 90'lardan beri var. PES dediğin 2003'te çıkmaya başladı
 

Elektr0

Üye
FİFA 95 de çıkmış PES'i bulamadım