Pes mi Fifamı

Otroligt

Üye
En iyisi haxball
 
Tepkiler: Türe

rapman

Üye
Son 2-3 yildir Fifa
 
Oyunları ses yönünden karşılaştıracaksanız eğer en azından 5+1 creative kalitesinde hoparlör sistemi almış olmanız ve odanın duvarlarında olan uzaklıkk yakınlığına göre senkronize etmiş olmanız lazım. Yoksa laptopun veya pclerde 10 liralık hopararlörleriyle ses kıysalaması yapmayın

- - - Eklendi - - -

Ha ama böyle mesela tezahürat sesleri var o belirgin yani. Pes o açıdan çok coşkulu. Gol atamayınca felan ''AAAAAAaaaaaaağğğğ'' diye üzülüolar. Bu sesler fifada çok az çok kısık. Ahan şuan oynuorm. fifa 2012 ve pes 2013 devamlı kıyaslıyorum... Mesela şuanda pes 2013 en üst grafikte oynuorm terler damarlar hepsi var 0 kasma. Birde fifa 2012 en düşükte oynuorm , bi kademe artırırsam direk kasıor deli gibi...


- - - Eklendi - - -

peste oyuncular sahaya çıkmadan önce yapılan tüm hazırlık sahnelerinide + olarak eklemek isterim
 

Otroligt

Üye
Pes 13 demo çok güzel ama çok beklentim var pes 13 ten. Direk yama yükledim demoya barça ve real madrid
 

Türe

Üye
Pes biraz daha hızlı fifaya göre grafik yükseltince daha iyi çalışıyor en azından bende ama fifayı da yüksek de oynuyorum o da kasmıyor
 

lolaman

Üye



FIFA'da şöyle bi şeyler var:

deplasmanda ve öndeysen top sendeyken ıslıklıyolar
son dakikalarda ıslıklar artıyo
GS'ı (oyundaki tek Türk takımı) bile seçseniz birden fazla tezahürat ve marş var.
Nasıl yani FİFA da sadece GS mi var FB falan yokmu?
 

senin bilgisayarın FIFA'yı kaldıramıyorsa bu senin sorunun. 13'ü yarın deneyecem ama 12'ye kadar PES ses konusunda FIFA'ya yaklaşamaz bile. Gol pozisyonlarında Jim Beglin top orta sahadaymış gibi konuşurken FIFA'da ses tonu yükselir heyecan belli olur. FIFA spikerinin Ingiltere Premier League'de spiker olduğunu söylemeye gerek bile yok. Ter konusuna gelirsek, umarım 5 dk içinde sırıl sıklam olmuyorlardır.


- - - Eklendi - - -

Nasıl yani FİFA da sadece GS mi var FB falan yokmu?
Hayır yok. Sadece Galatasaray var.




oparlörün bozuk

 

Türe

Üye

Yahu 2nizde çocuk gibisiniz. Bir oyun için tartışılır mı be Zevkleriniz farklı belli , nedir alıp veremediğiniz Ayrıca evet Fifa'daki ingiliz spiker çok daha iyi Ama Pes 11 türkçe spikeri hala tek geçiyorum


- - - Eklendi - - -


 

zevkler farklı, Ismail ve ben farklı şeylerden hoşlanıyoruz. Buna lafım yok, kimsenin olmaz da. Ama kötü olana iyi demek doğru değil. 11 ve 12'nin farkı yok denilecek kadar az ve spiker hiç heyecan vermiyor. Buna iyi demek doğru mu ?
 

Türe

Üye
Türkçe spiker sana vermiyor mu ? 11 le 12 arasında yok denilecek kadar da az değil görselinden tut çalımına pasına hatta ara pasına kadar farklı şutlar da dahil
 

Türkçe spiker sana vermiyor mu ? 11 le 12 arasında yok denilecek kadar da az değil görselinden tut çalımına pasına hatta ara pasına kadar farklı şutlar da dahil

sesden bahsediyorum. Ayrıca Türkçe spiker orijinal olarak gelmiyor bu kıyaslamaya dahil olamaz.