BigSmoke15
Üye
Olum Türkçe spikerli pes 12 oynadın mı hiç sesi açıp ?
Pes 13 demo çok güzel ama çok beklentim var pes 13 ten. Direk yama yükledim demoya barça ve real madridOyunları ses yönünden karşılaştıracaksanız eğer en azından 5+1 creative kalitesinde hoparlör sistemi almış olmanız ve odanın duvarlarında olan uzaklıkk yakınlığına göre senkronize etmiş olmanız lazım. Yoksa laptopun veya pclerde 10 liralık hopararlörleriyle ses kıysalaması yapmayın
- - - Eklendi - - -
Ha ama böyle mesela tezahürat sesleri var o belirgin yani. Pes o açıdan çok coşkulu. Gol atamayınca felan ''AAAAAAaaaaaaağğğğ'' diye üzülüolar. Bu sesler fifada çok az çok kısık. Ahan şuan oynuorm. fifa 2012 ve pes 2013 devamlı kıyaslıyorum... Mesela şuanda pes 2013 en üst grafikte oynuorm terler damarlar hepsi var 0 kasma. Birde fifa 2012 en düşükte oynuorm , bi kademe artırırsam direk kasıor deli gibi...
- - - Eklendi - - -
peste oyuncular sahaya çıkmadan önce yapılan tüm hazırlık sahnelerinide + olarak eklemek isterim
Nasıl yani FİFA da sadece GS mi var FB falan yokmu?
FIFA'da şöyle bi şeyler var:
deplasmanda ve öndeysen top sendeyken ıslıklıyolar
son dakikalarda ıslıklar artıyo
GS'ı (oyundaki tek Türk takımı) bile seçseniz birden fazla tezahürat ve marş var.
Oyunları ses yönünden karşılaştıracaksanız eğer en azından 5+1 creative kalitesinde hoparlör sistemi almış olmanız ve odanın duvarlarında olan uzaklıkk yakınlığına göre senkronize etmiş olmanız lazım. Yoksa laptopun veya pclerde 10 liralık hopararlörleriyle ses kıysalaması yapmayın
- - - Eklendi - - -
Ha ama böyle mesela tezahürat sesleri var o belirgin yani. Pes o açıdan çok coşkulu. Gol atamayınca felan ''AAAAAAaaaaaaağğğğ'' diye üzülüolar. Bu sesler fifada çok az çok kısık. Ahan şuan oynuorm. fifa 2012 ve pes 2013 devamlı kıyaslıyorum... Mesela şuanda pes 2013 en üst grafikte oynuorm terler damarlar hepsi var 0 kasma. Birde fifa 2012 en düşükte oynuorm , bi kademe artırırsam direk kasıor deli gibi...
- - - Eklendi - - -
peste oyuncular sahaya çıkmadan önce yapılan tüm hazırlık sahnelerinide + olarak eklemek isterim
Hayır yok. Sadece Galatasaray var.Nasıl yani FİFA da sadece GS mi var FB falan yokmu?
oparlörün bozuk
senin bilgisayarın FIFA'yı kaldıramıyorsa bu senin sorunun. 13'ü yarın deneyecem ama 12'ye kadar PES ses konusunda FIFA'ya yaklaşamaz bile. Gol pozisyonlarında Jim Beglin top orta sahadaymış gibi konuşurken FIFA'da ses tonu yükselir heyecan belli olur. FIFA spikerinin Ingiltere Premier League'de spiker olduğunu söylemeye gerek bile yok. Ter konusuna gelirsek, umarım 5 dk içinde sırıl sıklam olmuyorlardır.
Yahu 2nizde çocuk gibisiniz. Bir oyun için tartışılır mı beZevkleriniz farklı belli , nedir alıp veremediğiniz Ayrıca evet Fifa'daki ingiliz spiker çok daha iyi Ama Pes 11 türkçe spikeri hala tek geçiyorum
- - - Eklendi - - -
Türkçe spiker sana vermiyor mu ? 11 le 12 arasında yok denilecek kadar da az değil görselinden tut çalımına pasına hatta ara pasına kadar farklı şutlar da dahil
zevkler farklı, Ismail ve ben farklı şeylerden hoşlanıyoruz. Buna lafım yok, kimsenin olmaz da. Ama kötü olana iyi demek doğru değil. 11 ve 12'nin farkı yok denilecek kadar az ve spiker hiç heyecan vermiyor. Buna iyi demek doğru mu ?
Türkçe spiker sana vermiyor mu ? 11 le 12 arasında yok denilecek kadar da az değil görselinden tut çalımına pasına hatta ara pasına kadar farklı şutlar da dahil
sesden bahsediyorum. Ayrıca Türkçe spiker orijinal olarak gelmiyor bu kıyaslamaya dahil olamaz.
Bişey diyemem onaBen türkçe spiker kullanıyorum kurulumu da basit oh mis Fifa'da var mı
hiç aramadım. Olsa da yüklemeyi düşünmüyorum, Ingilizce dizi Ingilizce oyun
benim ingilizce kötü olumçaktırma
Eskiden pes'in grafikleri daha iyiydi ama şimdi fifa'nın.ben fifa diyorum.Ben pes diyorum
FIFA spikeri (adını hatırlayamadım birazdan öğrenirim) çok düzgün ve akıcı konuşuyor. Dinletiyor kendini.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?