lolaman
Üye
Robot gibi seviniyor derken iyiydi şimdi neden şaşırdınSevincin bile kontrolü var ya hey Allahım
Fifa 11 itibarı ile oynamaya devam ediyorum...
Pes oynayanlar sadece eğlence amaçlı oynuyorlar...
Grafikler kötü atmosfer yok oynanabilirlikte iyi değil bana göre...
Şimdi aklıma geldi seyirciler karton gibiydi onu halletmişlermi fifa 13 veya pes 13 de
hala aynı şekilde dümdüz bakmıyolarmı ?
ikisinde de karton gibi değil ki.
hala aynı şekilde dümdüz bakmıyolarmı ?
ps3 de nostalji yapıp 2010 açtık kuzenle seyirciler dümdüz bakıyo hiç sağa sola dönüp konuşma yok gol olsa da olmasada aynı bakıyolar
pes 12 de seyirciler berbat ama fifa da dikkat etmedim
hala aynı şekilde dümdüz bakmıyolarmı ?
ps3 de nostalji yapıp 2010 açtık kuzenle seyirciler dümdüz bakıyo hiç sağa sola dönüp konuşma yok gol olsa da olmasada aynı bakıyolarhiç atkı sallamıyolar fifa 2013 de atkı sallasalar maçta süper olur meksika dalgası falan
Süleyman abi öyle demiyo
FIFA'da sesler zaten muhteşem. Görüntü de gelirse çok güzel olur.
meksika güzel fikir
Süleyman abi öyle demiyo
Ağa aslında 3 5 tane fanatik koysalar süper olur diyelim karşı takıma 3 sayı veya 5 sayı fark attın maçın bitimine 10 dk kala 3 4 taraftar sahaya girse süper olur
FIFA'da sesler zaten muhteşem. Görüntü de gelirse çok güzel olur.
PES için o kadarı bana yeter. Daha defans yok taraftar mı olacak. PES'tekiler taraftar değil seyirci
Ağa aslında 3 5 tane fanatik koysalar süper olur diyelim karşı takıma 3 sayı veya 5 sayı fark attın maçın bitimine 10 dk kala 3 4 taraftar sahaya girse süper olur
FIFA'da sesler zaten muhteşem. Görüntü de gelirse çok güzel olur.
PES için o kadarı bana yeter. Daha defans yok taraftar mı olacak. PES'tekiler taraftar değil seyirci
pes 2013 te o seyirciler gitmiş yerine holiganlar gelmiş merak etme
Uhuuuuh sen nediyorusnPes'te türkçe spikerle gelen bağırma sesleri şahane
Uhuuuuh sen nediyorusnTabikide şahane... Bide fifaya bak peeeh....
Uhuuuuh sen nediyorusnTabikide şahane... Bide fifaya bak peeeh....
Ben coşkuyu seviyorum o yüzden Pes'teki bağrmalar hem daha gerçekçi hem coşturucu
bari bunda yapmayın. Ses konusunda PES 0
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?