Pes mi Fifamı

Türe

Üye
Fifa 11 itibarı ile oynamaya devam ediyorum...
Pes oynayanlar sadece eğlence amaçlı oynuyorlar...
Grafikler kötü atmosfer yok oynanabilirlikte iyi değil bana göre...
İşte tespit bu pro ya gel
 
Tepkiler: Amaru Shady

lolaman

Üye
Şimdi aklıma geldi seyirciler karton gibiydi onu halletmişlermi fifa 13 veya pes 13 de
 

lolaman

Üye


pes 12 de seyirciler berbat ama fifa da dikkat etmedim
ps3 de nostalji yapıp 2010 açtık kuzenle seyirciler dümdüz bakıyo hiç sağa sola dönüp konuşma yok gol olsa da olmasada aynı bakıyolar hiç atkı sallamıyolar fifa 2013 de atkı sallasalar maçta süper olur meksika dalgası falan
 
Tepkiler: Amaru Shady

Türe

Üye

meksika güzel fikir
 

lolaman

Üye

FIFA'da sesler zaten muhteşem. Görüntü de gelirse çok güzel olur.



PES için o kadarı bana yeter. Daha defans yok taraftar mı olacak. PES'tekiler taraftar değil seyirci
Ağa aslında 3 5 tane fanatik koysalar süper olur diyelim karşı takıma 3 sayı veya 5 sayı fark attın maçın bitimine 10 dk kala 3 4 taraftar sahaya girse süper olur
 
Ağa aslında 3 5 tane fanatik koysalar süper olur diyelim karşı takıma 3 sayı veya 5 sayı fark attın maçın bitimine 10 dk kala 3 4 taraftar sahaya girse süper olur


FIFA'da şöyle bi şeyler var:

deplasmanda ve öndeysen top sendeyken ıslıklıyolar
son dakikalarda ıslıklar artıyo
GS'ı (oyundaki tek Türk takımı) bile seçseniz birden fazla tezahürat ve marş var.
 

FIFA'da sesler zaten muhteşem. Görüntü de gelirse çok güzel olur.


PES için o kadarı bana yeter. Daha defans yok taraftar mı olacak. PES'tekiler taraftar değil seyirci

pes 2013 te o seyirciler gitmiş yerine holiganlar gelmiş merak etme
 

Türe

Üye
Pes'te türkçe spikerle gelen bağırma sesleri şahane
 
Tepkiler: HacKLess