performans ödevleri kalkıyor :)

Kit Kat

Üye
Hayırlı olsun o zaman size : )
 
Tepkiler: .caner.

0MG90

Üye
Eyvah neden kalktı ya şimdi sadece sözlülere kaldık
 
Tepkiler: .caner.
İyi olmuş bence, birde geçiş notunu 5 puan düşürüp sözlü notunu da kaldırırlarsa değmeyin keyfinize
 

Mr.Sun

Üye
performans ödevlari olmadan ben okulu nasıl geçicem zaten bu dönem 7 birim var 2. 14 olur artık MEB istifa
 
Tepkiler: .caner.

KD1907

Üye
Lise bitti bu peformans ödevleri kalktı ve ders saati 37 den 35 e düşürüldü şansa bak ya. Masus yapıyolar varya
 

CANGO97

Üye
ya arkadaş sistem hergün degişiyor işin içindeki insanlar bile yetişemiyor degişikliklere