Performans düşüklüğü neden oldu acil yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

göktaş

Üye
    Konu Sahibi
Performans düşüklüğü neden oldu acil yardım
casper nirvana
4 GB RAM 1333MHZ
300 GB SATA2 HD
İNTEL CORE2 DUO İNSİDE T6600 2.2GHZ 1066MHZ
NİVİDİA GE FORCE G 105M SLI TEKNOLOJİLİ 2GB EKRAN KARTI
8GB A KADAR RAM DESTEKLEYEN ANAKART
VİSTA HOME BASİC SP1 ORJİNAL DVD
AVAST ANTİVİRÜS 4.8 HOME EDİTİON PLUS

ARKADAŞLAR BU MAKİNA İNTERNETİ BİLE ZOR AÇIYOR TARATIYOM VİRÜS ÇIKMIYOR
İÇİNDE ESET VARDI KALDIRIP AVAST KURDUM NEDENİ İSE ESETİN SMART SECURİTİY LİSANSINI KAYIT EDEMEDİM AVAST KURDUM BU
NEDEN BÖYLE YAVAŞ LÜTFEN YARDIM EDİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

--------------- Ekleme ---------------

Yardım eden yokmu
 


Emperian

Emperian

Üye
performans
ram
cpu
hdd'ye bakar
(ekran kartı vasat olmadıkça)
 

göktaş

Üye
    Konu Sahibi
daha makina alılalı bir ay olmadı bile
 
arslansem

arslansem

Üye
Harddiskin ne kadarı dolu?Benim de bayağı kasıyordu.Harddisk neredeyse doluydu.Format attım ve farkedilebilir şekilde hızlandı.
Ayrıca yüklediğin farklı programlarda kasabilir bilgisayarı.Çeşitli programlar kullanıyor musun?
Bunun yanısıra farkında olmadan bsayara yüklemiş olabilirsin.Mesela bir ekran koruyucusu işlemciye çok büyük yük getirir :)
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Önce Vista'dan kurtul XP Professional veya SEVEN Ultimate'i kur sonra tartışalım...Vista Home Basic'ten şikayetçi olmayanını görmedim...
 

göktaş

Üye
    Konu Sahibi
makinada bir kere k little codec pack kurdum onuda geri kaldırdım hardisk kin c 40 gb dolu kapasite 157gb

d ise 10gb dolu kapasite 140gb
 
sadep12

sadep12

Üye
Mod umuzun dediği gibi Windows 7 ultimate kur.Eğer 64 bit kullanmayı biliyosan mutlaka 64 bit kullanmanı tavsiye ederim.Hem 4 gb ram inin tamını kullana bilme imkanın olur hem performansın artar.
Ayrıca combofix adlı program ile bir temizleme yapın emin olmak için.
Nod32 de devam et antivirüs olarak.
Görev yöneticisinden çalışan uygulamara girerek orda hangi programın ne kadar bellek kullandığı yazar onu buraya yazarsan kısa zamanda yardımcı olmaya çalışırım.
 

göktaş

Üye
    Konu Sahibi
Işlemci niin %89.3 kullanılıyor ram da 1 gb düşmüyo kullanılan alan
birde uyarı gelmeye başladı sistem beklenmeyen kapatmadan kurtuldu diyblue diye bişey çıkıyoo
 
sadep12

sadep12

Üye
Acaba hangi dosya kullanıyor bakarak yazarmısınız.
 

göktaş

Üye
    Konu Sahibi
hotkey
rundll
msnmsgr
taskeng
wmpnscfgv
sm56hlpr winlogon
wuauclt ashDispp
file:///G:/Fatih000.jpg
file:///G:/Fatih001.jpg
file:///G:/Fatih003.jpg
file:///G:/Fatih002.jpg

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar cekirdek sıcaklığı sınır değeri üstünde diyop kapanıyo frmat atıp c yi biçimlendirdim d y girince tekrar aynı sorun başladı
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Soğutucu yetersiz kalmış...Öncelikle soğutucuyu kir ve tozlardan temizleyip macunu değiştirin ve stabil çalıştığından emin olun...Eğer düzelmiyorsa soğutucuyu değiştirin...
 

göktaş

Üye
    Konu Sahibi
soğutucu sorununu çözdük fan soğutmuyor aşırı ısınıyormuş birde makinada hdd d virüs varmış auto.inf autorun.bat ve zeklam yazılım virüsü bulundu dedi bende antiviste tamamen sil deyip sildim sonrada k little packı kaldırdım bilgisayar düzeldi 3 saat oyun oynadık hem çok ısınmadı bu kez hemde yavaşlamadı

hepinize çok teşekkür ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt