MaxipmaN
Üye
-
Konu Sahibi
-
sen konu açma
hocam sözlüm yükselir miGüzeldi oturabilirsin
Bakarız.hocam sözlüm yükselir mi
Onlar ölüdürler.Pepsi içmeyenler yaşayamıyor mu ?
biz daha uzun yaşarıkPepsi içmeyenler yaşayamıyor mu ?
Size gerçeği söylemem gerekiyor ben Pepsi içmiyorum.biz daha uzun yaşarık
Nasıl içmessin ülenSize gerçeği söylemem gerekiyor ben Pepsi içmiyorum.
koka kola öldürürSize gerçeği söylemem gerekiyor ben Pepsi içmiyorum.
çay iç napakAslında kola içmiyorum.
Ne kola içilmezmi lenAslında kola içmiyorum.
Harbi miAcı geliyir.
Çay içiyorum zaten.koka kola öldürür
çay iç napak
Bende koka kola içemiyirumŞaka yaptık.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?