Pepsi içip bugda mı kalsak?

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
Pepsi içip bugda mı kalsak?
madem bu pepsi yaşatıyor günde bir litre içsek,1gün ömürümüzü uzatsa bugda kalırız ayfon 100 nasıl olcak onu da görürürz rahat rahat
 
Tepkiler: .NeXuS., atlantis52 ve TeknoÖmer

szqn55

Üye
sen konu açma
 
Tepkiler: MaxipmaN

Tuna-TR

Üye
Güzeldi oturabilirsin
 
Tepkiler: MaxipmaN

0MG90

Üye
Pepsi içmeyenler yaşayamıyor mu ?
 
Tepkiler: TeknoÖmer, .NeXuS. ve MaxipmaN