Pelinnn :(:(

pelın_

de baklım
da ugur cidten ban atmış kendıne
 

marist

Üye
Tmm nazLı. .d
bu gidişLe herkes ban atar kendine.
 

pelın_

yok yok atmaz
 

pelın_

atamzkı
 

pelın_

 

Hasan

Üye
atcam değil atacağım
 

pelın_

bak affettım
 

pelın_

ınan
 

pelın_

 

marist

Üye
Gül Gül Sen
 
Tepkiler: pelın_

pelın_

ağlıyım mı ağğlayoıncada nazlı dıyosun ama
 

marist

Üye
ağlıyım mı ağğlayoıncada nazlı dıyosun ama

Ağla Didim mi Şimdi ßen ? ßen Gül , Sana GüLmek Yakışıyor AnLamına SöLemiştim

Hem ßen AğLadığın İçin Değil NazLı OLduğun İçin NazLı Diyom.
 

pelın_

adım NAZLI kalcak senın yuzunden