Pelini YaşataLım....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
öyle nice pelinler var lösevde ...hepsını hatırlayalım
 
Unutmayalım diye bu konu var mümkün olduğuncada üstlerde tutmaya Çalışıyorum
umarım unutulmaz ...maskeler kapatamazkı yüzümüzdeki gülümsemeleri..hepsını cok sevıyorum ya..umarım hepsı tedavısını tamamlayıp saglıgına kavusur
 

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
İnş
 

kol@j

Üye
kan bulunuyor mu?...
son durumdan haberdar olan var mı?
 
yarbm dermnsz dert vermesn yardm etsn hepsine bütün hastalarımıza pelin'e de
 

kol@j

Üye
baba sını telefonla aradım da açılmadı telefon
bi geçmiş olsun diyecektim...
 
acaba löseve basvurmuslarmıdır
 
ÜzüLdüm..

--------------- Ekleme ---------------

.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...