Pelin Ablaaaaaaaaaaaaaaa :DDD

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
Pelin Ablaaaaaaaaaaaaaaa :DDD
Pelin abla hani reklamdaki müziği sormuştum bu reklamdaki sondaki müzik.



Cevabı öğrendim belki sende öğrenmişsindir ama Buyur bu müzik

 
ışte bu konuyu açtığın iyi oldu. Pelin beni affetmedi . Yeni konu açıp kendimi affettirmeye çalışacağım
 

MasteLaa

Üye
    Konu Sahibi
ama konuyu görmedi
 

pelın_

Yıni gördüm ama tlf dan gryorum göremedim. Adını yazarmısın ablacım
 

pelın_

çok severım bu şarkıyı
 

pelın_

açtıgmdan beri dınlıyorumm
 

ismail

Üye
pelin abla bana oy versene
6 versen yeter
 
Tepkiler: pelın_
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...