dreamboys69
Üye
pedal pedal manisa köyleri
bu haftasonu aniden çıktım yola ve köy köy gezdim.kışın gelmesi ile insanlar sıcak evlerinde veya kahvelerinde oturuyorlar.köylerde böyle bir sessizlik ve tenhalık var.kış kendini hissettirmeye başladı iyice.fotoğraflar nokia e65 ile çekildi çünkü fotomakinam evde kaldı.hesapta yoktu bu gezi.fazla foto çekemedim malesef.ama birdaha gidersem mutlaka çekerim o şirin köyleri ve kahvede oturan köyün yaşlılarını...

s







ama ercan çok istiyosa, sözlüsü izin verirse çıkabilir tek başına...
