man20 Üye iatis' Alıntı: Nokia N8 puanı: 67 olarak çıktı. Genişletmek için tıkla ... benim n8 imin puanı 53 çıktı :/ senin nasıl 67 oldu ya heralde sen belle kullandığın için 67 oldu. benimki anna v25.007 53 oldu
iatis' Alıntı: Nokia N8 puanı: 67 olarak çıktı. Genişletmek için tıkla ... benim n8 imin puanı 53 çıktı :/ senin nasıl 67 oldu ya heralde sen belle kullandığın için 67 oldu. benimki anna v25.007 53 oldu
burakcal2 Üye Konu Sahibi man20' Alıntı: benim n8 imin puanı 53 çıktı :/ senin nasıl 67 oldu ya heralde sen belle kullandığın için 67 oldu. benimki anna v25.007 53 oldu Genişletmek için tıkla ... Herhalde opera ile yapilmistir
man20' Alıntı: benim n8 imin puanı 53 çıktı :/ senin nasıl 67 oldu ya heralde sen belle kullandığın için 67 oldu. benimki anna v25.007 53 oldu Genişletmek için tıkla ... Herhalde opera ile yapilmistir
iatis Üye man20' Alıntı: benim n8 imin puanı 53 çıktı :/ senin nasıl 67 oldu ya heralde sen belle kullandığın için 67 oldu. benimki anna v25.007 53 oldu Genişletmek için tıkla ... Evet,kurtuluş40 belle yüklü tel.
man20' Alıntı: benim n8 imin puanı 53 çıktı :/ senin nasıl 67 oldu ya heralde sen belle kullandığın için 67 oldu. benimki anna v25.007 53 oldu Genişletmek için tıkla ... Evet,kurtuluş40 belle yüklü tel.
salihk Emekli Yönetici Cihanî Sultan' Alıntı: 897 google chrome.bilgisayar biraz eskide Genişletmek için tıkla ... evet işlemci ile daha yüksek bir sonuc alıyorsun
Cihanî Sultan' Alıntı: 897 google chrome.bilgisayar biraz eskide Genişletmek için tıkla ... evet işlemci ile daha yüksek bir sonuc alıyorsun
salihk Emekli Yönetici ~UnderTaker~' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız işlemciden kazanıyorum sanırım Genişletmek için tıkla ... maşallah
~UnderTaker~' Alıntı: Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız işlemciden kazanıyorum sanırım Genişletmek için tıkla ... maşallah
PriZm Üye Masaüstü. Phenom x4 955 3.2 Ghz normalde 4 Ghz de kullanıyordum ama adilik olmasın diye normal ayarına çekerek yaptım
Masaüstü. Phenom x4 955 3.2 Ghz normalde 4 Ghz de kullanıyordum ama adilik olmasın diye normal ayarına çekerek yaptım
S.E.C.R.E.T Üye Mozilla 1600lerde çıktı sildim Chorme ile deniyorum İşlemci kötüdür demeyin 3.2 Ghz .
PriZm Üye Emre-07' Alıntı: Mozilla 1600lerde çıktı sildim Chorme ile deniyorum İşlemci kötüdür demeyin 3.2 Ghz . Genişletmek için tıkla ... vs ?
Emre-07' Alıntı: Mozilla 1600lerde çıktı sildim Chorme ile deniyorum İşlemci kötüdür demeyin 3.2 Ghz . Genişletmek için tıkla ... vs ?