hikmet366
Üye
-
Konu Sahibi
-
ulan hikmet güldürdün akşam akşam
Limon nerden gelmiş aklına.d
- - - Eklendi - - -
Hem pc xp ise hallederdik
Sistemin ne ki
yıl olmuş 2013 hala pcye şifre koyan abiler var mi yahu
Hiren's BootCD
xp şifresini kırmak 1 dakikamı alır
Çok basit çoğu kişi admine şifre koymaz sen de oturum açma ekranında (mavi ekran) iki re ctrl+alt+delete yaparsn kullanici adına da administrator yazarsn admin hesabı açılır diğer hesabın şifresini kullanici hesaplarından silebilirsinama xp kullanan az kaldı ya
- - - Eklendi - - -
Ayrica admine şifre yazmican orası boş kalcak. Bir de zaten mavi ekran değil de siyah ekran geliyorsa iki kere ctrl alt dele gerek yok Direk yaz
iste o şifre dil bizimkı başka iste o o yöntemı ben de bilıyorum
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
şifre bu
Galiba boot şifresi değil =( eğer öyle olsaydı kasadan bios pilini çıkarıp 5 dk beklsen silinirdi =)
ayarlar sıfırlancaktı abim onu anlamıcakmı
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?