pcnin şifresini buldum

    Konu Sahibi
pcnin şifresini buldum
pcnin şifresini buldum beyler abim pc yi yazarken ucundan baktım baş harfi L Harfiydi sonra i ye bastı

sonrasını göremedim sonra bir limon denim dedim şifreyi buldum şifre limon muş
 

-Emre

Üye
Limon nerden gelmiş aklına.d

- - - Eklendi - - -

Hem pc xp ise hallederdik
 

-Emre

Üye
Sistemin ne ki
 
yıl olmuş 2013 hala pcye şifre koyan abiler var mi yahu
 

Metin MF

Üye
xp şifresini kırmak 1 dakikamı alır
 

-Emre

Üye
Çok basit çoğu kişi admine şifre koymaz sen de oturum açma ekranında (mavi ekran) iki re ctrl+alt+delete yaparsn kullanici adına da administrator yazarsn admin hesabı açılır diğer hesabın şifresini kullanici hesaplarından silebilirsin ama xp kullanan az kaldı ya

- - - Eklendi - - -

Ayrica admine şifre yazmican orası boş kalcak. Bir de zaten mavi ekran değil de siyah ekran geliyorsa iki kere ctrl alt dele gerek yok Direk yaz
 
    Konu Sahibi

iste o şifre dil bizimkı başka iste o o yöntemı ben de bilıyorum
 
    Konu Sahibi


şifre bu