Scuderia.
Üye
-
Konu Sahibi
-
Beklenti altı derkenBeklentinin altında sonuçlar verebilir. Piyasadaki tüm oyunları orta grafiklerde oynarsın diye düşünüyorum. Bu sistem seni bayağı idare eder
Bütçemi zorlayarak aldım bunu i7 alamıyordumi5 Olması Şimdilik Performanslı Olmasada Yolda Bırakmayacağını Zannediyorum. Almışken i7 Olması Daha Artı Sağlayabilirdi.
Bütçemi zorlayarak aldım bunu i7 alamıyordum
Evet..Battlefield4 ü indirdim az önce yükledim.Ultrada kasma demiyimde akıcılık azalarak oynayabiliyorum fakat tabi bu benim hoşuma gitmiyorTabi Orası Öyle Ama i5 le De Oyunların Grafik Ayarlarını Yaparak Oynayabilirsin, Tabi Bu Son Birkaç Yılda Çıkan Oyunlar İçin.
SağolasınO Zaman Hayırlı Olsun Güle Güle Parala( Güle Güle Eskit )
Gta 4 elimde var ama kurmadım daha haftasonu kurmayı düşünüyorumkardeşim sen bazı çok bilmişlerin lafına BAKma ben dell inspiron 5521 alırken ekran kartı hd8730 bununla gta 4 ü lowda kasar dediler ben ultrada oynuyorum yeminle kasmadan benm masaüstünde bile gt9400 ekran kartı var çok zayif bu ekran kartı gta4 ü lowda 0 kasmayla oynuyorum gt9400le görüntü bile alamazsın diyolardı
kardeşim sen bazı çok bilmişlerin lafına BAKma ben dell inspiron 5521 alırken ekran kartı hd8730 bununla gta 4 ü lowda kasar dediler ben ultrada oynuyorum yeminle kasmadan benm masaüstünde bile gt9400 ekran kartı var çok zayif bu ekran kartı gta4 ü lowda 0 kasmayla oynuyorum gt9400le görüntü bile alamazsın diyolardı
Evet samsungpc samsung sanırımbenimkiyle tıpa tıp aynı özellikleri de ondan tahmin ettim
Call Of Duty Modern Warfare 2,3 ü bitirdim bu bilgisayarla Battlefield4 oynuyorum ara sıra ve fifa 14 vazgeçilmezimgayet iyi işlemcide güzel erkan kartıda iyi ramde yeterli tek laf güle güle kullan. güncellemelerini adam akıllı yaptık dan sonra oyunlarda herhangi bir sorun çıkarmayacağından eminim. oyun önerimde: COD serisi veya battlefield serisi.
Gerçekten fifa14 benim içinde vazgeçilmez. çok güzel yapmış adamlar.Call Of Duty Modern Warfare 2,3 ü bitirdim bu bilgisayarla Battlefield4 oynuyorum ara sıra ve fifa 14 vazgeçilmezim
Katılıyorum i7 daha fazla ısınır mesela benim msi i5 modelinden daha fazla ısınıyor ama abartılacak kadar değil 5 derece falan farkediyor. Ama i3 ile de kıyaslanmaz şimdi hasan@Mesut Aktaş
i5 yerine i7 almanın oyun için çok bir faydası yok.. + i7 daha fazla ısınır.
ayrıca birçok markanın i5 modellerinde ısınma sorunu görülmezken i7lerin genelinde ısınma sorunu görülüyor.
i3 +gt740m ile i7 +gt710m düşün.
i7 pc ye 5 kuruş vermem ben gider i3 alırım
Katılıyorum i7 daha fazla ısınır mesela benim msi i5 modelinden daha fazla ısınıyor ama abartılacak kadar değil 5 derece falan farkediyor. Ama i3 ile de kıyaslanmaz şimdi hasan
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?