Öneri Pc'm Hakkında Performans Düşünceleriniz

    Konu Sahibi
Pc'm Hakkında Performans Düşünceleriniz
Merhaba arkadaşlar 1-2 ay önce notebook aldım hespiburadadan fakat daha oyunlarla zorlamaya vaktim olmadı.Performansı hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum ve oyunlarda nasıl bir performans alırım ? Oyun önerilerinizide bekliyorum.Şimdiden teşekkürler.
Sistemim :
Samsung
İntel i5 3230M 2.6 Ghz TurboBoost ile 3.1 Ghz işlemci
Amd Radeon Hd 7670M 2Gb 128 bit ekran kartı
6 Gb Ram
750 Gb HDD
 

fuko08

Üye
Beklentinin altında sonuçlar verebilir. Piyasadaki tüm oyunları orta grafiklerde oynarsın diye düşünüyorum. Bu sistem seni bayağı idare eder
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
i5 Olması Şimdilik Performanslı Olmasada Yolda Bırakmayacağını Zannediyorum. Almışken i7 Olması Daha Artı Sağlayabilirdi.
 
    Konu Sahibi
Tabi Orası Öyle Ama i5 le De Oyunların Grafik Ayarlarını Yaparak Oynayabilirsin, Tabi Bu Son Birkaç Yılda Çıkan Oyunlar İçin.
Evet..Battlefield4 ü indirdim az önce yükledim.Ultrada kasma demiyimde akıcılık azalarak oynayabiliyorum fakat tabi bu benim hoşuma gitmiyor Medium ve highta akıcı lowda ise çok çok daha akıcı oluyor
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
O Zaman Hayırlı Olsun Güle Güle Parala ( Güle Güle Eskit )
 
kardeşim sen bazı çok bilmişlerin lafına BAKma ben dell inspiron 5521 alırken ekran kartı hd8730 bununla gta 4 ü lowda kasar dediler ben ultrada oynuyorum yeminle kasmadan benm masaüstünde bile gt9400 ekran kartı var çok zayif bu ekran kartı gta4 ü lowda 0 kasmayla oynuyorum gt9400le görüntü bile alamazsın diyolardı
 
    Konu Sahibi
Gta 4 elimde var ama kurmadım daha haftasonu kurmayı düşünüyorum
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici

Tebrikler, zeki adam bulmuş.. Bu şekilde konuşmaya bu şekilde cevap düşüyor bana.
 

MaxipmaN

Üye
pc samsung sanırım benimkiyle tıpa tıp aynı özellikleri de ondan tahmin ettim
 

exp_l0it

Üye
uzun süre idare eder.. 10 sene filan..
 

Mr.Wick

Üye
gayet iyi işlemcide güzel erkan kartıda iyi ramde yeterli tek laf güle güle kullan. güncellemelerini adam akıllı yaptık dan sonra oyunlarda herhangi bir sorun çıkarmayacağından eminim. oyun önerimde: COD serisi veya battlefield serisi.
 
@Mesut Aktaş
i5 yerine i7 almanın oyun için çok bir faydası yok.. + i7 daha fazla ısınır.
ayrıca birçok markanın i5 modellerinde ısınma sorunu görülmezken i7lerin genelinde ısınma sorunu görülüyor.

i3 +gt740m ile i7 +gt710m düşün.
i7 pc ye 5 kuruş vermem ben gider i3 alırım
 
    Konu Sahibi
Call Of Duty Modern Warfare 2,3 ü bitirdim bu bilgisayarla Battlefield4 oynuyorum ara sıra ve fifa 14 vazgeçilmezim
 
Tepkiler: esatkral
Katılıyorum i7 daha fazla ısınır mesela benim msi i5 modelinden daha fazla ısınıyor ama abartılacak kadar değil 5 derece falan farkediyor. Ama i3 ile de kıyaslanmaz şimdi hasan
 
Tepkiler: L-LumieRe
Katılıyorum i7 daha fazla ısınır mesela benim msi i5 modelinden daha fazla ısınıyor ama abartılacak kadar değil 5 derece falan farkediyor. Ama i3 ile de kıyaslanmaz şimdi hasan

i3 le i7 kıyaslamadım.
i3 le i5 in farkı turboboost
bende i5 var ama turboyu kapattım çok ısınıyor

oyun için sistem kıyasladım
i3 ve 740m mi yoksa
i7 ve 710m mi sen seç