Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Pc'im ses aygıtı yok diyor !!!
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kocak07
Üye
Konu Sahibi
Pc'im ses aygıtı yok diyor !!!
Yeni format attım bilgisayarıma driverı kurdum ses aygıtı yok diyor lütfen yardımcı olun bi çözüm bulun !
.eRCaN.
Üye
Anakart CD'si ile tüm driverları kurdun mu?
kocak07
Üye
Konu Sahibi
Evet tüm driverları kurdum.
.eRCaN.
Üye
Aygıt Yöneticisinde tanınmayan sürücü hangisi ? (Yanında Sarı renk ile soru işareti ibaresi olacak)
kocak07
Üye
Konu Sahibi
Hiç birinde yok tanınmayan işareti
DarKeXRam
Üye
kullandığın ses kartının bi programı olması lazm mesela benim denetim masasında ses aygınlarının içinde Realtek Hd Audio .. programı war onunla hangi jak a hangi görevi vereceğini vb. ayarliyorsun . Onu kurcala derim
Nedved
Emekli Yönetici
Bağlantı çıkışlarını kontrol et.Yanlış yere takmış olmayasın.Eğer USB kullanıyorsan farklı bir USB portuna tak.