Pc'im ses aygıtı yok diyor !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kocak07

Üye
    Konu Sahibi
Pc'im ses aygıtı yok diyor !!!
Yeni format attım bilgisayarıma driverı kurdum ses aygıtı yok diyor lütfen yardımcı olun bi çözüm bulun !
 


.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Anakart CD'si ile tüm driverları kurdun mu?
 

kocak07

Üye
    Konu Sahibi
Evet tüm driverları kurdum.
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Aygıt Yöneticisinde tanınmayan sürücü hangisi ? (Yanında Sarı renk ile soru işareti ibaresi olacak)
 

kocak07

Üye
    Konu Sahibi
Hiç birinde yok tanınmayan işareti
 
DarKeXRam

DarKeXRam

Üye
kullandığın ses kartının bi programı olması lazm mesela benim denetim masasında ses aygınlarının içinde Realtek Hd Audio .. programı war onunla hangi jak a hangi görevi vereceğini vb. ayarliyorsun . Onu kurcala derim :D
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Bağlantı çıkışlarını kontrol et.Yanlış yere takmış olmayasın.Eğer USB kullanıyorsan farklı bir USB portuna tak.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt