pc usb yi görmüyor

  • 24 Ekim 2010
  • 27396 Okunma
  • 9 Cevap

  1. perfect xp kullanıyorum pc ye usb taktığım da göremiyorum Pc/yönet ten görebiliyorum daha önceki kullandığım işletim sistemlerinde böyle bir sorunla karşılaşmamıştım usb taktığım da otomotik çalıştır geliyo du perfect xp gelmiyo lütfen yardım
     


    Yazan: Görkem Köseoğlu
  2. bende perfect xp kullanıyorum bu sorun kurulum oluşturulurken yapılan bi hatadan dolayı (yapandan kaynaklı)
    normalde otomatik çalıştır ayarları açık olarak gelir ama bu yapılırken kapalı tutulmuş ve nasıl oluyorsa açılmıyorda
    sorunu ben düzeltemedim.eğer memnun değilsen normal xp yükle çünkü olmuyor.


    --------------- Ekleme ---------------

    birde şunu dene istersen önce

    çalıştır satırına gpedit.msc yazıp enterleyin.
    resimi izleyin.
    < Resmi açmak için tıklayın >



    (not: ben yapmıştım olmamıştı)
     
  3. teşekkürler denedim ama olmuyor
     
  4. dediğim gibi entegreden kaynaklı bi hata yapılacak bişey yok sanırım.
     
  5. USB cihazını bağladıktan sonra Aygıt Yöneticisi ni aç ve orada bağlantı portunu bul.Portu önce devre dışı bırak sonra da kaldır.USB cihazını çıkarmadan herhangi bir porta sağ tıklayıp Donanım Değişikliklerini Tara de.
     
  6. buda yaramıyor. şuanda denemedim ama yinede denemekte fayda var belki onda olur. bende olmamıştı.
     
  7. hepiniz saol un her yolu denedim olmuyor
     
  8. bende de olmştu klavye mouse vb. hiçbirşey çalışmıyordu kafayı yiycktim En sonunda biostan kaynaklandığını buldum .
    Anakartta oluşan bir çakışma yüzünden koruma altına almak için devre dışı bırakmış .

    PC Açılırken Del' e basarak biosa gir orda kurcala biraz :D USB CONTROLLERS olcak karşısında disabled yazıosa enabled yap kaydet ve çık . olmuyorsa googla " usblerim çalışmıyor " yaz birsürü çözüm çıkıyor . Umarım çözersin
     
  9. bu sorun biostan değil ama kendimden biliyorum:oke:
     
  10. bende biostan değil diodum bütün yöntemleri denedim bi tek bios kaldı onuda bi yaptım düzeldi :D

    SOrum olacak : Usbleri hiçmi tanımıo yoksa pc taktığını görüoda pc de mi açamıosun .

    Şöyle bişey dene : WebCam yada usb fan falan warsa onları tak usblere enerji gidip gitmediğine bak .

    Sonra bilgisayırma sağ tıklayıp sekmelerden donanıma girip aygıt yöneticisine gel orda bağlantı noktalarından usbleri devre dışı burak .

    Sonra denetim masasından donanım ekleden onları eklemeye çalış olmazsa biosa gir ordan dediklerimi yap .

    Büyük olasılıkla hallolacaktır .
     
Yüklüyor...
16/11/2018 - 21:59