futbol123
Üye
işlemciniz iyi ramler iyi ekran karı berbat değiştirin uygun fiyatlara 128bit satılıyor. neden 32bit kurdunuzki maximun rami 3.5gb görecektir ve 500mb ı nı kullanmayacaktır 64bit kurun 32bite göre daha performanslı ve daha hızlıdırAmd Phenom X4 9750 2.40 GHZ işlemci
4GB iki kanal DDR2 Ram
ASROCK N68C-S UCC Anakart
Gigabyte Geforce 8400 GS 128 mb 64 bit Ekran Kartı(hiçbir işe yaramıyo çok ısınmasında fanı ucak kalkar gibi çalışıyo
Noc 917SW+ 19" monitör(herkese tavsiye ederim)
Seagate 500 GB HDD
MS Win7 Ultimate 32 Bit
Intel core 2 duo 2.65 ghz çift çekirdek işlemci 2 gb ram 1 gb ati 3450 sries ekran kartı 320 gb hard disk
işlemciniz iyi ramler iyi ekran karı berbat değiştirin uygun fiyatlara 128bit satılıyor. neden 32bit kurdunuzki maximun rami 3.5gb görecektir ve 500mb ı nı kullanmayacaktır 64bit kurun 32bite göre daha performanslı ve daha hızlıdır
işlemci iyi raminizi 4gb yaparsanız daha çok hızlı ve performanslı çalışır.ekran kartı kötü yeni oyunları acmaz mesela gta 4 nfs hot pursıut dirt gibi oyunlar ama basit oyunları kaldırır gta san. vicecity cs nfs carbon undercover gibi oyunları
Mecburen 32 bit kullanıyorum sistem program grafikerlikle uğraşıyorum 32 bit bunlar için en ideali
bazı programların 64 bit desteği yok sorun burda ustam bnim işlemci hem 32 bit hemde 64 bit destekli ama 64 bit te 32 bitten çok daha fazla verim veriyor bende isterim 64 olmasını ama ne çare32 bitle bir alakasi yokki 32 bit raminizi 3,5gb gorecek ve 500mbini kullanmayacak 4gb ve ustune 64 bit kurulur 32bite gore daha hizlidir..
iyi bir kart ama daha yüksek bir kart alın 192bit ve 256bit bütün programlarda 64bit var benim bildiğimbazı programların 64 bit desteği yok sorun burda ustam bnim işlemci hem 32 bit hemde 64 bit destekli ama 64 bit te 32 bitten çok daha fazla verim veriyor bende isterim 64 olmasını ama ne çare
Birde Asus GT440 ekran kartı almayı düşünüyorum.Sizce nasıldır?Almaya değermi?
ekran kartınız çok iyi ama ramler az 2x2 yapın 3gb az kalıyor yada 4x2 yapın performansı baya artaramd athlon x4 630 2.8@3.2 işlemci
zotac geforce gtx 460 ekran kartı
kingston 2x1 ddr2 ram
western digital 320 + 120 gb harddisk
ramler iyi harddist iyi işlemci ve ekran kartınız nedir?Intel Core i3 Işlemci
4 Gb DDR3 Ram
2 Gb Ati Ekran Kartı
500 Gb Harddisk
18.5" Casper Monitör
işlemciniz iyi raminizi 4gb yapın ekran kartınız pek iyi değil 64bit güncel oyunlatı orta ve yüksekte acmaz kasar ama düşükte acar mesela gta4İntel Core i5 işlemci 2.53 GHz
3 GB DDR3 Ram
2 GB ATI Mobility Radeon HD 545v
500 GB Harddisk
Win7 Ultimate x64
win 7 de ram i 4 gb yapabilirsiniz:buyurun cozumune..yapmanız gereken komut satırına
BCDEdit /set nx AlwaysOff
BCDEdit /set pae ForceEnable
hepsi topu topu bu, 64 bitçiler de bıraksın artık şu 32bit 4 ram görmez muhabbetini.
XP için ise
boot.ini dosyasındaki bu satırın sonuna /PAE eklemeri yeter.
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS=”Micros oft Windows XP Professional” /noexecute=optin /fastdetect /PAE "
ramizi arttırın 4gb yapın oyun performansı bayabir artacaktırDeLL inspiron1545 1GB ekran kartı 2GB ram intel duo islemcili bir leptap tam bir oyun dünyası 20 tane oyun var hic te kasmiyorhayırlısı bakalım
ne gerek var kardeşim 4gb ve üzeri rami olanlara 64bit kurulur ne yaparsanız yağın 32bit 3.5gb görür yanlış bilgiler vermeyin 64bit 32bite göre daha hızlı ve performansı daha yüksektir.win 7 de ram i 4 gb yapabilirsiniz:buyurun cozumune..yapmanız gereken komut satırına
BCDEdit /set nx AlwaysOff
BCDEdit /set pae ForceEnable
hepsi topu topu bu, 64 bitçiler de bıraksın artık şu 32bit 4 ram görmez muhabbetini.
XP için ise
boot.ini dosyasındaki bu satırın sonuna /PAE eklemeri yeter.
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS=”Micros oft Windows XP Professional” /noexecute=optin /fastdetect /PAE "
raminizi arttırın 4gb yapın ekran kartınız idare eder değişirseniz daha iyi olurasus m2n mx se anakart
nvidia 8500 geforce 512mb ekran kartı
samsun 320 hardisk
hi level 2gb ram
amd 5600 işlemci
creative 4+1 ses sistemi
kablosuz ve kablolu klavye mouse
skystar 2 tv kartı
lg 19 lcd
everest lcd ekranlı kasa
asus dvd rw
kart okuyucu seti
haklısınız ama söylemeyi unuttum ekran kartı geçen hafta sizlere ömürraminizi arttırın 4gb yapın ekran kartınız idare eder değişirseniz daha iyi olur
tavsiyem 192bit veya 256bit kart almanız fiyat aralığınız nedir?haklısınız ama söylemeyi unuttum ekran kartı geçen hafta sizlere ömüranakart üzerinden vga ile çalıştırıyorum fırsat bulamadım almaya ilk fırsatta almaya gideceğim tavsiye ettiğiniz varmı
hersey süper tam bi oyun makinasıAmd phenom2 x4 965 proseccor 3.4ghz 8mb
Geil 8gb ddr3 ram 2x4
shappire HD6790 ekran kartı
1.5t HDD
8GB DDR3 RAM 4+4
2GB EKRAN KARTI
i7 İŞLEMCİ
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?