Pc sistem.

Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU T8100 @ 2.10GHz 2.10 GHz
2 gb Ram
NVIDIA GeForce 8400M GS
320 gb hdd
işlemciniz iyi yanlız raminiz az raminize 2gb daha eklerseniz daha performanslı ve güçlü olur
ekran kartınız düşük seviyede. 64bit ama güçlü değil Güncel oyunları açmaz mesela gta4 call of dutty dirt gibi ama gta sanandreas cs nfs undercover carbon gibi oyunları rahat açar
 

onur_Q7

Üye

Walla kardeş leptopmdan memnunum şuana kdar hç bi skıntı yaşamadm.(Oyun konusunda)Zaten vazgeçemedğim 2 oyun war pes ve fifa...Hiç bi sıkıntı yok kaymak gbi 2 side
 
Walla kardeş leptopmdan memnunum şuana kdar hç bi skıntı yaşamadm.(Oyun konusunda)Zaten vazgeçemedğim 2 oyun war pes ve fifa...Hiç bi sıkıntı yok kaymak gbi 2 side

raminiz az o sisteme göre bir 2gb lık daha alırsanız daha çok verim ve performans alırsınız mesela açılısta 2gb ramde 1dk ise 4gb lık ramde 30-35 saniye falandır oyunlardaki açılış zamanınıda etkiler 2gb ta 10 saniye ise 4gb ta 5 saniye 4gb lık ram olunca 64 bit kurmak gerekiyor ve 64 bit kuruncada performans gözle görülür şekilde artıyor benim tavsiyem raminizi arttırın
 

onur_Q7

Üye

Önerilerin için saol Benm masaüstünde 1 gb ve 2 gb war.2 gb yi leptopa takma ihtimalım yok dimi...
 
Önerilerin için saol Benm masaüstünde 1 gb ve 2 gb war.2 gb yi leptopa takma ihtimalım yok dimi...
önemli değil hayır uymaz birbirine 30-40tl 2gb ddr2 notebook rami satılıyor bakabilirsiniz yanlız sizin tek slottamı 2gb ram takılı yoksa 1gb ve 1gb lıkmı?
 

onur_Q7

Üye
önemli değil hayır uymaz birbirine 30-40tl 2gb ddr2 notebook rami satılıyor bakabilirsiniz yanlız sizin tek slottamı 2gb ram takılı yoksa 1gb ve 1gb lıkmı?

Leptop 2 gb ram tek slot ve masaüstüne 2 ram taktım 2gb ve 1gb Yani kısaca masaüstü 3 gb ram war.
 
Leptop 2 gb ram tek slot ve masaüstüne 2 ram taktım 2gb ve 1gb Yani kısaca masaüstü 3 gb ram war.
o zaman 2gb ram daha alabilirsiniz en çok hangi pc yi kullanıyorsanız ona ram takviyesi yapın bence ama laptobum rami az ona 2gb daha ram eklerseniz performansı baya artar bu arada çavuş olmanıza 3 mesaj kalmış
 

onur_Q7

Üye
o zaman 2gb ram daha alabilirsiniz en çok hangi pc yi kullanıyorsanız ona ram takviyesi yapın bence ama laptobum rami az ona 2gb daha ram eklerseniz performansı baya artar bu arada çavuş olmanıza 3 mesaj kalmış

Usta walla gçen yaz masaüstüne çok masrafım oldu.Fakat Soğudum.Nedeni ise oyun yükleyememem...normalde 1 gb ram wardı pes i kaldırır die 2gb ram takviye yaptım fakat yine işe yaramadı sadece Cs yi kaldırıyo o da zar zor Artı Dvd-rom (Cd çlştrmıyodu) ve Wireleess almştm.Sadece bi Pes içn ama olmadı napalım Elimde patladı kısacası Buna yaptıklarımı dvd-rom ve wireleess i çıkar Leptopa 2 gb ram alsam vb. yapsam Leptop pancar motoru gbi olrdu ymn ediyorum ya
 
çok masraf yapmışsınız ozaman gerek yok laptobunuza 2gb lık ram alın en iyisi
 
senin pc rahat açar pes i ekran kartı surucusunu yüklüyormusun?
 

onur_Q7

Üye
Bişey yüklemedm sadece ekran kartını güncelledm yine fayda olmadı
 


Şurdan uygun surucuyu yukleyip birde oyle acmayı dene
 
Peki neyden oluyo 3 gb ram war ama oyn yne kaldırmıyor nedeni ne olablr?

ekran kartınız düşüktür büyük ihtimal türüüz nedir?

----------Eklendi @ 14:43:07 ---------- Yazıldı @ 14:41:45 ----------



Bi kaç oyun dışındakiler biri crysis 2 medium da oynadım bi de metro 2033 oyun zaten yavaş çalıştı 8 gb ram istiyormuş ne oyunmuş be
baya ağır bir oyun o baya teşkilatlı bir sistem istiyor
 
ekran kartınız düşüktür büyük ihtimal türüüz nedir?

----------Eklendi @ 14:43:07 ---------- Yazıldı @ 14:41:45 ----------


baya ağır bir oyun o baya teşkilatlı bir sistem istiyor

Evet. Zar Zor Biraz Oynayabildim Diğer Bölüme Geçemeden Kapattıydım
 

'Patron

Üye
1gb ram 256 mb ekran kartı