futbol123
Üye
işlemciniz iyi yanlız raminiz az raminize 2gb daha eklerseniz daha performanslı ve güçlü olurIntel(R) Core(TM)2 Duo CPU T8100 @ 2.10GHz 2.10 GHz
2 gb Ram
NVIDIA GeForce 8400M GS
320 gb hdd
işlemciniz iyi yanlız raminiz az raminize 2gb daha eklerseniz daha performanslı ve güçlü olur
ekran kartınız düşük seviyede. 64bit ama güçlü değil Güncel oyunları açmaz mesela gta4 call of dutty dirt gibi ama gta sanandreas cs nfs undercover carbon gibi oyunları rahat açar
Walla kardeş leptopmdan memnunum şuana kdar hç bi skıntı yaşamadm.(Oyun konusunda)Zaten vazgeçemedğim 2 oyun war pes ve fifa...Hiç bi sıkıntı yok kaymak gbi 2 side
güzel güncel oyunları orta seviyede rahat açar..yüksekte kasmalar olur
güzel mesela hangi oyunları hight ta oynuyorsunuz?
Yok highde oynuyorum sorun olmuyor
raminiz az o sisteme göre bir 2gb lık daha alırsanız daha çok verim ve performans alırsınızmesela açılısta 2gb ramde 1dk ise 4gb lık ramde 30-35 saniye falandır oyunlardaki açılış zamanınıda etkiler 2gb ta 10 saniye ise 4gb ta 5 saniye 4gb lık ram olunca 64 bit kurmak gerekiyor ve 64 bit kuruncada performans gözle görülür şekilde artıyor benim tavsiyem raminizi arttırın
önemli değilÖnerilerin için saolBenm masaüstünde 1 gb ve 2 gb war.2 gb yi leptopa takma ihtimalım yok dimi...
önemli değilhayır uymaz birbirine 30-40tl 2gb ddr2 notebook rami satılıyor bakabilirsiniz yanlız sizin tek slottamı 2gb ram takılı yoksa 1gb ve 1gb lıkmı?
o zaman 2gb ram daha alabilirsinizLeptop 2 gb ram tek slot ve masaüstüne 2 ram taktım 2gb ve 1gb Yani kısaca masaüstü 3 gb ram war.
o zaman 2gb ram daha alabilirsinizen çok hangi pc yi kullanıyorsanız ona ram takviyesi yapın bence ama laptobum rami az ona 2gb daha ram eklerseniz performansı baya artar bu arada çavuş olmanıza 3 mesaj kalmış
çok masraf yapmışsınız ozaman gerek yok laptobunuza 2gb lık ram alın en iyisiUsta walla gçen yaz masaüstüne çok masrafım oldu.Fakat Soğudum.Nedeni ise oyun yükleyememem...normalde 1 gb ram wardı pes i kaldırır die 2gb ram takviye yaptım fakat yine işe yaramadı sadece Cs yi kaldırıyo o da zar zor Artı Dvd-rom (Cd çlştrmıyodu) ve Wireleess almştm.Sadece bi Pes içn ama olmadı napalım Elimde patladı kısacası Buna yaptıklarımı dvd-rom ve wireleess i çıkar Leptopa 2 gb ram alsam vb. yapsam Leptop pancar motoru gbi olrdu ymn ediyorum ya
çok masraf yapmışsınız ozaman gerek yok laptobunuza 2gb lık ram alın en iyisi
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Şurdan uygun surucuyu yukleyip birde oyle acmayı dene
güzel mesela hangi oyunları hight ta oynuyorsunuz?
Peki neyden oluyo 3 gb ram war ama oyn yne kaldırmıyor nedeni ne olablr?
baya ağır bir oyun o baya teşkilatlı bir sistem istiyor
Bi kaç oyun dışındakiler biri crysis 2 medium da oynadım bi de metro 2033 oyun zaten yavaş çalıştı 8 gb ram istiyormuş ne oyunmuş be
ekran kartınız düşüktür büyük ihtimal türüüz nedir?
----------Eklendi @ 14:43:07 ---------- Yazıldı @ 14:41:45 ----------
baya ağır bir oyun o baya teşkilatlı bir sistem istiyor
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?