Pc sistem.

4 gb ram 2 gb gt840 ekran kartı 4. nesil i5en iyisi imzama bakın
 
  • ANAKART : ASUS M5A97 AMD 970 AM3+ DDR3-2133 Anakart
  • İŞLEMCİ: AMD Phenom II X4 970 3500MHz Soket AM3 İşlemci
  • HARDDİSK : SEAGATE Barracuda (ST500DM002) 3.5" 500GB SATA 6GB/s Dahili Disk
  • EKRAN KARTI : SAPPHIRE Radeon HD6950 1 GB GDDR5 256 Bit Ekran Kartı
  • RAM : Geil Enhance Corsa 8GB 1600MHz CL9 Dual Channel Bellek Kiti (2x4GB)
  • GÜÇ KAYNAĞI : Cooler Master GX 80+ Plus Bronz 750W Single Rail Güç Kaynağı
  • MONİTÖR : Asus VS228H 21.5" 5ms Full HD HDMI DVI Siyah Led Monitör
  • OPTİK SÜRÜCÜ : ASUS DRW-24B3ST SATA DVD-RW Optik Sürücü (Kutulu)
  • SOĞUTUCU : Sunbeam Core-Contact Freezer İntel/Amd İşlemci Soğutucu
  • KASA : Dark Orion Kırmızı Led Fanlı USB 3.0 ve eSATA Destekli Oyuncu Kasası
  • SES : Creative Inspire T6160 ( PC Oyunları için mükemmel kalitede 5.1 kanal çevresel ses sunar )
 
Tepkiler: frdgngr

reflex

Üye
Merakımdan soruyorum işlemci güzelmi?Nasıl performansı falan
 
Merakımdan soruyorum işlemci güzelmi?Nasıl performansı falan
Ben bu sistemi toplayalı 3 Yıl oldu o zaman en iyi işlemcilerindendi ve performansı gerçekten harika. Şu anda bile hiç bir sıkıntı olmadan kullanıyorum cihazı .
 

frdgngr

Üye
ekran kartın güzelmiş benim sistemle aşağı yukarı aynı ekran kartı hariç
Aynen, dolar çok moralimi bozuyor
önemli olan bilgi donanım zaten biryerden sonra gelir kardeşim bilinçli toplayacağın için harika bir sistemin olacağına eminim
zamanında millette commodore 64 varken az percerelerden bakmamıştık
 
Tepkiler: kinger1905 ve Bilişim Profesörü

Sciondar

Üye
Toshiba satelite s50
İ7 3630q 2.3 ghz turboboost 3.4 nvidia gt740m 8 gb ddr3 ram 1tb win 8.1 +
Dual core 2.4ghz nvidia 9600 2gb ram win 7 (eski)
740 başımı Ağrıtmaz inş
 
Son düzenleme:
Pc toplarken ekran karti aşırı derecede önemli bence. Bırak bilgisayara sağladığı görüntü kalitesini , kişiye bile bi kalite katıyor.)) Iyi ekran kartı var diye insanlara bakışı değişen insan vari kişiler tanidim sanki kendine takmış. ..
 
Tepkiler: reflex ve frdgngr

reflex

Üye
Sizde bi 7970 alsanz fena olmaz aslındaPardon 7990 olcak o
 
Tepkiler: kinger1905
Abd Iraktan tam olarak cekilsin , Işid ne olduğunu belli etsin , Israil Filistin den çıksın , Çin ihracatta zarar aciklasin bide Putin le Obama barışsin , Turkiye de AB ye girsin bunlarin etkisiyle de 1dolar 0,99krs olsun o zaman kesin alıcam çok iyi bi ekran kartı. Ama bunlar hep almama engel işte. Kısmet.
Dipnot: Hemde 2 tane alcam .
 
Tepkiler: frdgngr ve reflex

reflex

Üye
Güzel yazmışşın evet tek size değil çoğu kişiye engel bunar yoksa aynısı bende yapardım ayriyetten oyunlarda ucuzlar benden söylemesi
 
Tepkiler: kinger1905 ve frdgngr
Güzel yazmışşın evet tek size değil çoğu kişiye engel bunar yoksa aynısı bende yapardım ayriyetten oyunlarda ucuzlar benden söylemesi
Bak o oyun konusu atlamisim. Bazi oyunlara 130-200tl para veriyorum sonra o oyunu cok para verdim diye sindire sindire oynuyorum ya iste o ara oyun bi bitiyor oyle bir zoruma gidiyorki anlatamam. Kaziklanmis hissi doguyor içimden ulan o kadar para verdik nasil biter niye biter isyanlar isyanlar. .... Örnek max payne 3.
 
Tepkiler: reflex

reflex

Üye
Konu dağılmasın fazla ban yemeyelim adminden
 
Tepkiler: kinger1905
Bir daha yazar mısın ?
Fakir ama gururlu pcmin özellikleri
Anakart : GA-G31M-S2L
Işlemci : Intel q6600
Ekran kartı : Powercolor hd5670
Ram : 2x2 800 mhz ddr2 kingston
Hdd : 80 gb (500 gb yapılacak)
Power : thermaltake 500 watt
Ses kartı creative 5 1
 
Tepkiler: kinger1905

UpOneTR

Üye
İntel i3 4130 işlemci
H81M-P33 Intel H81 1600MHz DDR3 LGA1150 mATX Anakart
Ddr 3 1333 mhz cl9 4gb ram
Nvidia gt420 ekran kartı
Hight power 500watt psu
1tb sagate hdd
Akasa x4 intel işlemci fanı
Exper mini Atx kasa 2 firisp 12cm fan

Toplam fiyat 900tl ✌