aşikar53
Üye
boşver gitsin zaten i7 extremenin yanına nvidia değil amd alması hataAtalarımız bize seninle konuşmamamızı söylemiş !
Iyi bir kaç ufak şey biliyorsun. Ama yetmez benim seviyeme erişmen için.
Sen Hello World ve Crtl-C de takıl ben işletim sistemi yazarım. Sen devam et tuşları öğrenmeye
snden kötülerini de gördükResmen pazardan gram gram sebze alır gibi PC min özellikleri
Hocam sen çok geride kalmışsınAmd Athlon tm 64 işlemci 1.81 ghz
1,50 GB Kingston Ram
Nvidia Geforce FX 5200 ekran kartı 256 MB
PC 2005 model
Hiç sormaHocam sen çok geride kalmışsın
Ufak tefek upgrade yapHiç sorma
Yok, direkt yeni kasa toplayacağım, para biriktiriyorum şu anUfak tefek upgrade yap
hayırlısıYok, direkt yeni kasa toplayacağım, para biriktiriyorum şu an
2000 TL ye bir şey düşünüyorumhayırlısınasıl birşey düşünüyorsun
Tamamda hocam sistem ne düşünüyorsun2000 TL ye bir şey düşünüyorum
Yapınca kutlama bölümüne konu açarımTamamda hocam sistem ne düşünüyorsun
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?