Pc sistem.

Invoke

Üye
Core 2 Duo CPU T6600 @2.20Ghz 2.20Ghz
4GB Ram
ati readon hd 4500
64Bit win 8.1

Biraz eskide kaldı ama işimi görüyor... =P
 
3 sene önce aldım piyasada iyisi yoktu

Intel Core i7 3.4GHz TurboBoost ile 3.8GHzye kadar
8GB Ram
2GB Ekran Karı
 
Tepkiler: GDDR5
Tam hatırlamıyorum ama herhalde HD6750
Ben aldığımda Crysis 2 oyununu Full HD grafiklerle donmadan oynuyordum hatta GTA IV ve Crysis 2yi aynı anda açıp alta atıp internette geziyordum. Şimdi biraz biraz performans düştü ama Crysis 3 falan full hd grafiklerle donmadan açıyor
 
fu ll HD diyorsunda ne olduğunu biliyorsun değil mi ?
yani şimdi hd6750 1080p de crysis3 te ultrada oynatıyor

gülmekten karnım ağrıdı.. 7970 bile crysis3 te 1080p ultra zar zor 30 fps veriyor
ne içtiysen aynından
 
Tepkiler: Yusuf0111_Oğuzhan, Enes ve GDDR5
Merak etme senin aklının alamayacağı birçok şeyi biliyorum. Sen merak etme.
 
Merak etme senin aklının alamayacağı birçok şeyi biliyorum. Sen merak etme.
ahh sizin gibiler gelip burda klavye delikanlılığı yapıp 3 gün sonra kaybolanlar
özletmeyin kendinizi sıksık gelin

çok biliyordun madem core i7 extreme işlemci yanına ne diye HD6750 aldın.
full ofsayt iyi forumlar
 
Tepkiler: Yusuf0111_Oğuzhan, Invoke, Enes ve 1 kişi daha
Canlar bende samsung laptopu series 3 np300 serisi var lakin bilmediğim bir sebeple tuslarin bazıları çalışmıyor evdekilere sordum kimsenin haberi yok kimisi sıvı teması kimisi toz kimisi lehim kısa devre olmuş diyor ama tek bildiğim klavyenin manyetik alt tabakası değişmeli ve pahalı olduğunu öğrendim sizce ne yapmalıyım cihazı sokmeli miyim ve bu meletin klavyesi sökmesi webde hiç bulamadım önce kasami sokúlúr
 
Toplama yapmıyorum ben. Direkt markalı kasa aldım. Öyle sizin gibi toplama yapıpda sistemini korsan falan kullanamam. Ben sizin evde oturup millete laf sokmuyorum. Bilgisayar mühendisliği okuyorum. Yazmam gereken programlar var
 
Toplama yapmıyorum ben. Direkt markalı kasa aldım. Öyle sizin gibi toplama yapıpda sistemini korsan falan kullanamam. Ben sizin evde oturup millete laf sokmuyorum. Bilgisayar mühendisliği okuyorum. Yazmam gereken programlar var
1-Toplama hazır kasadan iyidir
2-Toplama korsan olmuyor sen herşeyini alıp birleştiriyorsun senin aldığın firmada alıp birleştirip satıyor yani korsanlıkla alakası yok
3-Yazdığın "Hello World" programını foruma atarsan sevinirim bu arada iyi kopyalada soru çıkmasın ufak bi ipucu vereyim ctrl+c kopyalıyor
 
Tepkiler: Yusuf0111_Oğuzhan ve L-LumieRe
+1
boşver yarın gider zaten konuşmak serbest burda
 
Tepkiler: Yusuf0111_Oğuzhan ve -Börteçine-
Iyi bir kaç ufak şey biliyorsun. Ama yetmez benim seviyeme erişmen için.
Sen Hello World ve Crtl-C de takıl ben işletim sistemi yazarım. Sen devam et tuşları öğrenmeye
 
ET ALİMLE SOHBET BULURSUN MERTEBE ,ETME CAHİLLE SOHBET DÖNERSİN MERKEBE
Ne kadar doğru denmiş...
 
İntel i5 3330 3.0 ghz
Asus gt640 2gb gdr3 128 bit
4Gb kingston 1600mhz hyperx
500GB Hdd
Windows 7 ultimate 64 bit

Minecraft 400 fps
Nfs most wanted 2012 high 30fps
dostum '' Minecraft 400 fps '' demissin ama onda grafik yok
Iyi bir kaç ufak şey biliyorsun. Ama yetmez benim seviyeme erişmen için.
Sen Hello World ve Crtl-C de takıl ben işletim sistemi yazarım. Sen devam et tuşları öğrenmeye
nerden biliyon seviyene erişemediğini sen adamın aklını okuyabiliyomusun
 
Kart kötü galiba ama olsun bazıları 400 fps diyince öh diyorlar onlarınki 60 alamıyormuş
 
İşlemci: INTEL i5-3570K 3.40GHz TurboBoost 3.80GHz
Anakart: GIGABYTE Z68MA-D2H-B3 DDR3
Ram: CORSAİR 8GB DDR3 1866MHz
Ekran Kartı: SAPPHIRE HD7850 1GB 256Bit GDDR5
 
Rüstem kardeş sistem kaç tl tuttu