esmeran3
Üye
evet diğer sistem yatıyor yeni sistemle tekrar geldim
işlemci : intel i7-3960X Extreme Edition 3.9 GHZ
Anakart : Gigabyte GA-Z87X-UD7 TH
RAM : Corsair Dominator 4x8 32Gb 1600 MHZ CL9
Ekran Kartı : Nvidia Geforce GTX-780 WINDFORCE 3GB GDDR5
PSU : Corsair AX1200 - 1200 Watt Gold %90
Kasa : Cooler Master COSMOS II
işlemci soğutucu : Corsair Hydro Series H110
HDD : Western Digital Caviar Blue 320 Gb
SSD : 2 adet OCZ Vertex 4 512 Gb
Monitör : Phillips 27 inch W-LED
Klavye : Gigabyte Aivia Osmium
Mouse : Gigabyte Kyrpton
Ses Kartı : Creative Recon3D
DVD / Blu-Ray : Plextor Externe PX-B950 SA
süper sistem. Ama ekran kartonda winforce yazıyor ne oluyor o.
Ekran kartının üzerinde 3 adet fan bulunuyor bide fan yataklarının şeklinden dolayı hava akışını en iyi şekilde saglayıp sıcak havayı çok iyi atıp soguk hava çekiyor.. yani rüzgarı ve kasa içindeki hava akımını en iyi şekilde kullanıyor ve sogutuyor diyelim..
işte buda linki burda detaylı açıklama yapılmış ben yarım yamalak anlattım kendimce
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
anladım wind rüzgar demek zaten
adamım güç kaynağı yandı.. ya arkadaş ne şanstır bu ya..
Arkadaşlar bir şey sormak istiorum benim bilgisayar toplama 8 gb ram 4 gb ekran kartı yaptık ama dxdiagta ekran kartı 1.5 gb gösteriyor sizce bu kullanılan mi yoksa kazik, mi yedik
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?