Pc sistem.

kemal77

Üye
İntel i5 2500 8mb önbellek
12Gb kingston ram
9800gt ekran kartı
asus p8h67 anakartı idare edermi?
 
İntel i5 2500 8mb önbellek
12Gb kingston ram
9800gt ekran kartı
asus p8h67 anakartı idare edermi?

o sisteme o ekran kartı hiç olmamış....
Sıfır aldıysan o ekran kartını parayı çöp etmişsin be kardeş
 
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4500 @ 2.20GHz İşlemci
Ati Radeon X1650 Series Ekran Kartı

Kıngston 2+1 3 GB DDR2 Ram
Western Digital 1TB Sata 2 HDD +
Samsung 500GB Sata 2 HDD
19" Casper Monitör
 
Intel(R) Core(TM)2
Duo CPU 2.90 ghz işlemcı
asus anakartı
ram 2gb ram
500 gb harddisk
nvidia paylaşımsız ekran kartı
windows 7 ultimate
Bu bilgisayar iyimi?
 

covar

Üye
intel core 2quad q8300 overclok 3,2 ghz 4 cekirdek işlemci
6 gb ddr3 1333 mhz ram bellek
high power 600 watt psu
1 tb western dıgıtal harddisk
sapphire hd 6870 1gb ddr5 256 bit 4400 mhz bellek hızı 1 ghz cpu
samsung 2333 t hd 23 inch cPVA panel led
gigabyt g41 mt s2p anakart
hangi oyunları oynatır
 

hepsini
 
hepsini derken hd ayarlarda diyorum anti alising yüksek detaylardan bahsediyorum ben dostum daha yeni toplatım pc yi

çoğu oyunu o detaylarla fazla zorlanmadan oynayabilirsin ekran kartının hem ddr5 olması hemde 256 bit olması çok iyi çekirdek ve bellek hızınıda eklersen sevinirim
 
hepsini derken hd ayarlarda diyorum anti alising yüksek detaylardan bahsediyorum ben dostum daha yeni toplatım pc yi

23 inc monitör karti zorlar
birçok oyunu ultrada acar ama fps düşüklugu yaşayabilirsin..
5 aydir mobil olmam sebebiyle oyun dünyasindan ve testlerden felan uzak kaldım bu kadarini söyleyebilirim..

Sistemin bütün parçalarini sifirdan topladiysaniz yanlis bir kombinasyon olmuş bu arada
 

pc ye hiç geçmiyonmu sen
 

covar

Üye

yanlış değil bence ben bu sistemde monitör ve ekran kartı haric hepsini 2 yıl önce almıştım pc de 19 inch monitör ve zotac gts 250 1gb kartım vardı şuanda kartı hd 6870 le monitörüde 23 samsungla değiştim
 
bütün parçalari sifirdan topladiysaniz yanlis olmuş dedim.
Ana upgrade yapmissiniz. Sadece ekran kartini degismissiniz güzel olmuş..


----------Eklendi @ 16:41:46 ---------- Yazıldı @ 16:40:38 ----------



pc ye hiç geçmiyonmu sen

5 aydir sürekli mobil
haftada 1 saat netkafeye gidiyorum
 
hasan evde internetin yokmu?
 
bağlatsana böyle zor olur.Cepnet pakedinden mi giriyorsun?

dayanıyorum ıste... Sureklı cepten gırmek bıraz tatmın edıcı pc yı yanımda tasıyorum hesabı ..
Eve baglamıyor bızımkıler bu yıl sınava gırcem dıye.....
Opera handler kullanıyorum para felan vermıyorum
 
hasan nokia pc suıte i yükle pc ye bağla 5730 u pc suıttende one touch access programındanda pc den girersin internet e
 
evet handler nokıa suite ıle baglanmıyor.. Paket lazım..