Pc sistem.

TheCower

Üye
Vay be benim takozdan takoz da varmış
 
Casper nirvana windows 7 4 gb ram 500 hard disk 2gb atı radeon ekran kartı 4.30 ghz çift çekirdek
 
Pardon 3.20 ghz işlemci intel inside ekran kartı atı raden hd 6230
 
İşlemci : Amd Athlon x4 645 (default 3.1 ghz)
Anakart : Asus m4a78lt m-le
Ram : Kingston 4gb 1333mhz cl9 ram
Ekran kartı : onboard hd3000(daha almadım)
Hdd : Samsung hd502hj 500gb sata 2 7200rpm
Dvd Writer : Pioneer SL19LBK

 
İşlemci : Amd Athlon x4 645 (default 3.1 ghz)
Anakart : Asus m4a78lt m-le
Ram : Kingston 4gb 1333mhz cl9 ram
Ekran kartı : onboard hd3000(daha almadım)
Hdd : Samsung hd502hj 500gb sata 2 7200rpm
Dvd Writer : Pioneer SL19LBK

herşey çok iyi ama ekran kartın berbat
 
herşey çok iyi ama ekran kartın berbat


Hocam ekran kartını daha almadım. Bütçe yetmedi o zaman. Alsam 5670 filan alıcaktım. İleride getirisi olmayacağını düşünerek almadım. Daha sonra alıcam İnşallah
 
Hocam ekran kartını daha almadım. Bütçe yetmedi o zaman. Alsam 5670 filan alıcaktım. İleride getirisi olmayacağını düşünerek almadım. Daha sonra alıcam İnşallah
192bit veya 256bit alırsan oyunda sıkıntı çekmessin hocam
 
1gb ram 512mb 64bit ekran karti 2gh islemci hizi amd athlon
 
Marka:Packard Bell Dot SE Netbook
Anakart:Acer DOT SE
İşlemci:Intel Atom N450 @ 1.66GHz
Grafik Kartı:İntel Graphik Media Accelato 3150
Ram:Kingston 1gb DDR2
Hard Disk:WD 160GB 2.5 inc 5400 RPM Sata 2
Optik sürücü:Yok...
 
1gb ram 512mb 64bit ekran karti 2gh islemci hizi amd athlon
raminizi arttırın çok az ekran kartı türünüz ve işlemci modeliniz nedir?

Marka:Packard Bell Dot SE Netbook
Anakart:Acer DOT SE
İşlemci:Intel Atom N450 @ 1.66GHz
Grafik Kartı:İntel Graphik Media Accelato 3150
Ram:Kingston 1gb DDR2
Hard Disk:WD 160GB 2.5 inc 5400 RPM Sata 2
Optik sürücü:Yok...
internet için ideal bir netbook
 
raminizi arttırın çok az ekran kartı türünüz ve işlemci modeliniz nedir?

evt rami bende artırmak istiyorum ama para yok tam olarak anlamıyorum donanımdan sistem bilgisine girdim şöle yazıyo İşlemci x86 Family 15 Model 75 Stepping 2 AuthenticAMD ~2009 Mhz , ekran kartı NVIDIA GeForce 7300 LE Çözünürlük 1280 x 1024 x 60 hertz Bit/Piksel 32
 
20-30tl arası ramlerin fiyatı ekran kartını değişirseniz daha iyi olur
 
20-30tl arası ramlerin fiyatı ekran kartını değişirseniz daha iyi olur
ram 100 tl ya ne 20-30 tlsi Ekran kartını yükselt derken bende mesela prince of persia 2008 çok ağır çalışıyo ancak en düşük ayarda hızlı çalışıyo ayarı bi gıdım yükseltsem yavaşlıyo bunun sebebi neyse ben bunu yükseltmek istiyorum aslında Nickimden Prince of persia ya nekadar önem verdiğimi anlamışsındır sanırım O yüzden Prince of persia yı örnek verdim ona göre alıcam