Pc Oyunu Hakkında Yardım Ederseniz Sevinirim!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
demirkan_1999

demirkan_1999

Üye
    Konu Sahibi
Pc Oyunu Hakkında Yardım Ederseniz Sevinirim!!
biraz önce bilgisayarıma gta san andreas oyununu yükledim sonra oyunu açtım beş dakika oynadıktan sonra hiçbir hata vermeden kapandı bidaha denedim yine aynı şey oldu
Bilgisayarımın Ozellikleri : Ekran K. Ati Raedon 3600 HD
1GB RAM 500GBHARDDİSK İşletim Sistemi Windows Vista
 


futbol123

futbol123

Üye
dostum oyunu kurduktan sonra virüs temzilemesi yaptınmı? vistadan kaynaklı bir sorunda olabilir bendede kuruluydu oyunlarda bu tür sorunlar yaşıyordum win7 veya xp kurarsanız oyun performansı daha çok artar bu arada..:good:
 
asedme

asedme

Üye
Bilgisayarınızda ComboFix yapın. Sorununuz düzelmezse donanım sıcaklıklarını kontrol ediniz. İşlemci,anakart,chipset,ekran kartı sıcaklarınızı buraya yazınız. Bunları öğrenmek için AIDA64 programını kullanınız. Yardımcı olayım...
 
-Psygnosis-

-Psygnosis-

Üye
Bunun Virus ile bir ilgisi yoktur. Eğer oyun hiçbir hata vermeden kapanıyor ise bu, Crac*k'in hatalı olduğun gösterir ve Fix'li onarılmış bir Crac*k bulup, oyunu kurduktan sonra kurulu olan dizine atmanız gerekir. Sistem özelliklerinize bakacak olursak, GTA San Andreas'ı oynayamamanız gibi bir durum söz konusu değildir. Fakat sorun bunlardan ayrı olarak İşletim Sistemi kaynaklı da olabilir. Yani Windows Vista Sistem boşta iken bile 600-700MB arası Ram kullanır ve Ram yetersizliğinden dolayı da oyun kapanabilir. Onun için son nesil İşletim Sistemlerinde Ram, hep yüksek değerde olmalıdır. Bunun için Sisteminize göre Windows XP Service Pack 2 kurmanız daha sağlıklı olacaktır.
 
futbol123

futbol123

Üye
bunu virus ile alakası olabilir eğer virüs temizlemesi yapılmassa oyundan atma sorunu olabiliyor
 
demirkan_1999

demirkan_1999

Üye
    Konu Sahibi
Bunun Virus ile bir ilgisi yoktur. Eğer oyun hiçbir hata vermeden kapanıyor ise bu, Crac*k'in hatalı olduğun gösterir ve Fix'li onarılmış bir Crac*k bulup, oyunu kurduktan sonra kurulu olan dizine atmanız gerekir. Sistem özelliklerinize bakacak olursak, GTA San Andreas'ı oynayamamanız gibi bir durum söz konusu değildir. Fakat sorun bunlardan ayrı olarak İşletim Sistemi kaynaklı da olabilir. Yani Windows Vista Sistem boşta iken bile 600-700MB arası Ram kullanır ve Ram yetersizliğinden dolayı da oyun kapanabilir. Onun için son nesil İşletim Sistemlerinde Ram, hep yüksek değerde olmalıdır. Bunun için Sisteminize göre Windows XP Service Pack 2 kurmanız daha sağlıklı olacaktır.
crak deniyecem saol :oke:

----------Eklendi @ 13:03:16 ---------- Yazıldı @ 13:02:42 ----------

bunu virus ile alakası olabilir eğer virüs temizlemesi yapılmassa oyundan atma sorunu olabiliyor

evet doğru :tşk:
 
demirkan_1999

demirkan_1999

Üye
    Konu Sahibi
bişey sorucam peki çok ram kullanmasını nasıl engellerim :hmmm
 
futbol123

futbol123

Üye
açık olan programları kapatın gamebooster diye bir program onu yükleyin raam yiyen programları kapatarak performansı yükseltir..:good:
 
demirkan_1999

demirkan_1999

Üye
    Konu Sahibi
demirkan_1999

demirkan_1999

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar önemli bi özelliği yanlıs yazmısım ram 2gb :ah ayrıca boosterı indiriyorum
 

kalkan3434

Üye
Düşük özellikli bilgisayarla oyun oynamak hiç zevkli değil :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt