L-LumieRe
Üye
son yazdıgım crysis 2 ye bişi demedin bunu yazmak için mi girdin
regeditten yapiliyor.bende değiştirdim

son yazdıgım crysis 2 ye bişi demedin bunu yazmak için mi girdin
regeditten yapiliyor.bende değiştirdim

son yazdıgım crysis 2 ye bişi demedin bunu yazmak için mi girdin![]()
...ben ayar oynuyorum.
ful l yazar ken 1 tane L koy 2 tane LL yasaklı
o senin sorunun...ben ayar oynuyorum.


ful l yazar ken 1 tane L koy 2 tane LL yasaklı
- - - Eklendi - - -
hem yükle bakayım HiRes ve dx11 ultra oynayabiliyormusun![]()
tamırı olmuyor
tum devreler yanmış televizyoncuya goturduk televizyoncu bı boktan anlamadı :d hayatımda lk defa boyle bı bşi gordum dedi :d bende televizyonun içidekı 1 kaç parçayı soktum
tv şşu anda hurdalıkta fanlr hdd ramler sağlam kadı bır tek 
maşallahhhhhbeyler yeri değil ama siz burd pc modifikasyonu diyorsunuz ama bende bulduğum birşeyi soylıyım dayımın modifikasyona merakı var dayım yurdışında onun bılgısayarlarındakı modıfıkasyonun 10 da 1 ı bende olsun ısterım neyse dayım 1 yıl once buraya gelmıstı burdada 2 ay durdu yapca bısı yoktu sıkılıyordu durdu durdu en sonunda bı gun televizyon modifikasyonu yapmay karar verdı benım odamdakı televizyona yapmaya karar verdı benımkıde bayaa emektardır televizyonu 1 ay uğraştı 3d ozellığı kazandırdı televizyonun arka kısmı mavi ledler var 5 tane televizyona ozel bır kumnda sipariş etti yurtdışından televizyon da bilgisaayr gi yaptı televizyonu istediği zaman bılgısayar gibi kullanıyor cidden ınanılmazdı dayım televizyonu bana hedıye ettı ama dayım sadece 4 fan taktı bende ısını kontrol etmıyodum bı gun elektirkler kesıldı o anda tv açıktı kapadı elektrikler gelıncede tv patladı :S dayımın yaptığı 4800 tl lık masraf boşa çıktıtamırı olmuyor
tum devreler yanmış televizyoncuya goturduk televizyoncu bı boktan anlamadı :d hayatımda lk defa boyle bı bşi gordum dedi :d bende televizyonun içidekı 1 kaç parçayı soktum
tv şşu anda hurdalıkta fanlr hdd ramler sağlam kadı bır tek
![]()

beyler yeri değil ama siz burd pc modifikasyonu diyorsunuz ama bende bulduğum birşeyi soylıyım dayımın modifikasyona merakı var dayım yurdışında onun bılgısayarlarındakı modıfıkasyonun 10 da 1 ı bende olsun ısterım neyse dayım 1 yıl once buraya gelmıstı burdada 2 ay durdu yapca bısı yoktu sıkılıyordu durdu durdu en sonunda bı gun televizyon modifikasyonu yapmay karar verdı benım odamdakı televizyona yapmaya karar verdı benımkıde bayaa emektardır televizyonu 1 ay uğraştı 3d ozellığı kazandırdı televizyonun arka kısmı mavi ledler var 5 tane televizyona ozel bır kumnda sipariş etti yurtdışından televizyon da bilgisaayr gi yaptı televizyonu istediği zaman bılgısayar gibi kullanıyor cidden ınanılmazdı dayım televizyonu bana hedıye ettı ama dayım sadece 4 fan taktı bende ısını kontrol etmıyodum bı gun elektirkler kesıldı o anda tv açıktı kapadı elektrikler gelıncede tv patladı :S dayımın yaptığı 4800 tl lık masraf boşa çıktıtamırı olmuyor
tum devreler yanmış televizyoncuya goturduk televizyoncu bı boktan anlamadı :d hayatımda lk defa boyle bı bşi gordum dedi :d bende televizyonun içidekı 1 kaç parçayı soktum
tv şşu anda hurdalıkta fanlr hdd ramler sağlam kadı bır tek
![]()

beyler yeri değil ama siz burd pc modifikasyonu diyorsunuz ama bende bulduğum birşeyi soylıyım dayımın modifikasyona merakı var dayım yurdışında onun bılgısayarlarındakı modıfıkasyonun 10 da 1 ı bende olsun ısterım neyse dayım 1 yıl once buraya gelmıstı burdada 2 ay durdu yapca bısı yoktu sıkılıyordu durdu durdu en sonunda bı gun televizyon modifikasyonu yapmay karar verdı benım odamdakı televizyona yapmaya karar verdı benımkıde bayaa emektardır televizyonu 1 ay uğraştı 3d ozellığı kazandırdı televizyonun arka kısmı mavi ledler var 5 tane televizyona ozel bır kumnda sipariş etti yurtdışından televizyon da bilgisaayr gi yaptı televizyonu istediği zaman bılgısayar gibi kullanıyor cidden ınanılmazdı dayım televizyonu bana hedıye ettı ama dayım sadece 4 fan taktı bende ısını kontrol etmıyodum bı gun elektirkler kesıldı o anda tv açıktı kapadı elektrikler gelıncede tv patladı :S dayımın yaptığı 4800 tl lık masraf boşa çıktıtamırı olmuyor
tum devreler yanmış televizyoncuya goturduk televizyoncu bı boktan anlamadı :d hayatımda lk defa boyle bı bşi gordum dedi :d bende televizyonun içidekı 1 kaç parçayı soktum
tv şşu anda hurdalıkta fanlr hdd ramler sağlam kadı bır tek
![]()
çok klıtelı malzemeler kullanmış olmasına rağmen duzenı iyi sağlayamadı cidden sabır zeka bilgi gerekıyor televızyonun içinde 100 den fazla kablo vardı
Dtelevizyon hala bende olsaydı paylaşmak isterdim ama uzun zamandır hurdalıkta :S dayım yılbaşında tekrar gelıyorr inş bu sefer daha değişik birşey yapıcaz onun resmını kesınlıkle paylaşırım 2-3 haftaya kadar hurdalığa gderim eğer hala ordaysa fotosunu çekerim tabı 8 ay oldu kalmışsa yada bulabilirsem o kadar hurda içinde çekerimm
- - - Eklendi - - -
burdan diğer arkadaşlarıma seslenıyorum eğer yuksek deneyiminiz yoksa hıc başlamayın derim dayım gerçeken bu konuda ii olmasına rağmen o bıle düzeni iyi kuramadı voltaj ayarlarını yapmak gerçekten çok zordu dayım o kadar ugraştı televizyonun voltajıyla bılgısayarın voltajını eşitlemeye ama genede becerememişçok klıtelı malzemeler kullanmış olmasına rağmen duzenı iyi sağlayamadı cidden sabır zeka bilgi gerekıyor televızyonun içinde 100 den fazla kablo vardı
D







:
: bugun 5 saat kadar bu lanet olası kasa ile uğraştım....


offfff...: bugun 5 saat kadar bu lanet olası kasa ile uğraştım....
siz siz olun dremel olmadan kasa kesme işine girmeyin.. çok sakat iş vallahi...
neyse kasayı ensonunda kestim 1 fan yeri daha açtım...
ön kısmada bir fan taktım.... birde led lambamız
kasada toplam 5 fan var şuan.. 3 tane 80mm 7 voltta çalışıyorlar.
hahh buraya yazıyorum bu kasayı bir daha sökmem... kücük zaten çalışma alanı çok dar zorla taktım geri
sökmem için yeni kasa almam lazım
işte o dandik kasanın şimdiki hali....

Vayy Hasanim eline emegine saglik![]()

sagol abi
elimden bu kadari geldi![]()

offfff...: bugun 5 saat kadar bu lanet olası kasa ile uğraştım....
siz siz olun dremel olmadan kasa kesme işine girmeyin.. çok sakat iş vallahi...
neyse kasayı ensonunda kestim 1 fan yeri daha açtım...
ön kısmada bir fan taktım.... birde led lambamız
kasada toplam 5 fan var şuan.. 3 tane 80mm 7 voltta çalışıyorlar.
hahh buraya yazıyorum bu kasayı bir daha sökmem... kücük zaten çalışma alanı çok dar zorla taktım geri
sökmem için yeni kasa almam lazım
işte o dandik kasanın şimdiki hali....
şaka şaka güzel olmuş
offfff...: bugun 5 saat kadar bu lanet olası kasa ile uğraştım....
siz siz olun dremel olmadan kasa kesme işine girmeyin.. çok sakat iş vallahi...
neyse kasayı ensonunda kestim 1 fan yeri daha açtım...
ön kısmada bir fan taktım.... birde led lambamız
kasada toplam 5 fan var şuan.. 3 tane 80mm 7 voltta çalışıyorlar.
hahh buraya yazıyorum bu kasayı bir daha sökmem... kücük zaten çalışma alanı çok dar zorla taktım geri
sökmem için yeni kasa almam lazım
işte o dandik kasanın şimdiki hali....

soğutması süper olmuş vallahi.:
oda 25 derece işlemci 36 derece
çekirdekler ise 28 derece
HD0 normalde 45, HD1 40 derecenin altına inmezdi 11 derece fark oluşmuş
ekran kartı boşta bile 45 in altına inmiyordu 37 şuan![]()
Canavara Esinti Gelir 
