PC Modifikasyon Hakkında Herşey Burada!

Sponsorlu Bağlantılar

MrTech

MrTech

Üye
Sagol, tesekkur ederim.

- - - Eklendi - - -



Hasanim oncelikle tesekkur ederim. Guzel (matrak) gorunuyor, isleyisi mukemmel. Fakat icimde kaldi. Aliminyum kasa icine oturtacaktim ki, offf tadindan yenmezdi. Parcalar evin icinde heder olacak diye korktum ve hemen boyle matrak bir cozum uretmeye calistim.

Burada esnaf tanimiyorum, malzemeler pahali. Coplere bakmaktan helak oldum. Allahtan burada insanlar daha bilincli. Kullanmadigini satabiliyorsa satiyor, satamazsa kapi onune koyuyor. Fakat sansima istedigim gibi malzeme cikmadi henuz. Evin icinde de kesim islerini saglikli bir sekilde yapamiyorum, toz, talas vs. yuzunden. Nasipse daha iyi bir malzeme bulabilirsem burada, bulamazsam Turkiye'ye geldigimde aliminyum kasa icine oturtacam anakarti.

Bu arada yeni farkettim hayirlisi olsun:oke:

Bastan Sonuna Kadar Zevkle Mesajlarınızı Okudum..Paylastıgınız Videoları İzledim..Valla Adamı Modifiye'ye Sevdiriyorsunuz..Sevdirdiniz de..Heveslendim Valla Bu İşe :) Çok Saol Teoman Abi,Hasan Abi..Emeğinize Yüreğinize Sağlık. :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 14714


Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Bastan Sonuna Kadar Zevkle Mesajlarınızı Okudum..Paylastıgınız Videoları İzledim..Valla Adamı Modifiye'ye Sevdiriyorsunuz..Sevdirdiniz de..Heveslendim Valla Bu İşe :) Çok Saol Teoman Abi,Hasan Abi..Emeğinize Yüreğinize Sağlık. :oke:

Emek verip mesajları okuyarak konuyu takip ettiğin ve güzel mesajın için TEŞEKKÜR ederim. Umarım senin gibi takip eden ve edecek olan arkadaşlarıma güzel şeyler verebildiğimiz ve paylaşabildiğimiz bir konu olarak yayınlanmaya devam edecek.
 
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Videolara devam:naughty:

[video=youtube;1dISOuFmU5Y]http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=1dISOuFmU5Y[/video]
 
  • Beğen
Tepkiler: Polymath
KayraBey

KayraBey

Üye
Bu bilgisayarsa benim kullandığım kutu ne :)
 
Polymath

Polymath

Üye
Adamlar yapıyor tabi bunun için ellerinde her türlü alet hırdavat var. Böyle bir ortamda sanırım bizde birşeyler çıkarabiliriz. :oke: Fakat o ön fanların arkasına takılan ikili aletler ney yavv :hmmm
 
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Adamlar yapıyor tabi bunun için ellerinde her türlü alet hırdavat var. Böyle bir ortamda sanırım bizde birşeyler çıkarabiliriz. :oke: Fakat o ön fanların arkasına takılan ikili aletler ney yavv :hmmm



Tamamen aksesuar, SuperCharger ile donatılmış motorlardaki karbüratör üzerindeki hava emiş düzeneklerine benziyor.
 
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
müthiş:aha:.hasan konuyu bence üste taşı sen:oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 14714
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
müthiş:aha:.hasan konuyu bence üste taşı sen:oke:
teoman abimle güzel bir modlama yapalım.
alıcam üste :oke:


- - - Eklendi - - -

yeni gelen 500 lük WD enterprise 'ın ardında bilgisayarım :kop2:
ama malesefki I ve J nin bulundugu harddiski 500 lüğün geldiği yere göndericem :züü:


 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 14714
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi

teoman abimle güzel bir modlama yapalım.
alıcam üste :oke:


- - - Eklendi - - -

yeni gelen 500 lük WD enterprise 'ın ardında bilgisayarım :kop2:
ama malesefki I ve J nin bulundugu harddiski 500 lüğün geldiği yere göndericem :züü:



Insallah Hasan kardesim. Aradaki mesafeye ragmen bir mod calismasi yapacagiz insallah.:oke:

Bu arda ne yapmissin bilgisayari oyle yaw, en cok ta ilgimi ceken "burdakini bosverin" kismi oldu:naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Insallah Hasan kardesim. Aradaki mesafeye ragmen bir mod calismasi yapacagiz insallah.:oke:

Bu arda ne yapmissin bilgisayari oyle yaw, en cok ta ilgimi ceken "burdakini bosverin" kismi oldu:naughty:

ben de merak ettim. Film yok heralde orda :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe ve Silinen Üye 14714
MrTech

MrTech

Üye
  • Beğen
Tepkiler: L-LumieRe ve Silinen Üye 14714
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
Insallah Hasan kardesim. Aradaki mesafeye ragmen bir mod calismasi yapacagiz insallah.:oke:

Bu arda ne yapmissin bilgisayari oyle yaw, en cok ta ilgimi ceken "burdakini bosverin" kismi oldu:naughty:
abi o disk 100 mb likti sildim :D
I ve J nin oldugu diskte I ya win7 kurdum 100 mb sistem diski ayrıldı oydu sildim :kop2:

abi şuan kasada 500 GB WD enterprise var.
biraz gürültü yapıyor biraz fazla ısınıyor... önceden garip bi dönme sesi vardı.. 5 saatir çalışıyor ses azaldı :D
ama test yaptıp C diski okuma yazma hızı ortalama 100-115 MB arası :aha:

valla katlanıcam artık :D


- - - Eklendi - - -

aslında çok basit bir işlem ama
koymak istedim :)

 
Silinen Üye 14714

Silinen Üye 14714

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Bu kadar HDD ile ses seviyesi kaç db acaba :D
 
MrTech

MrTech

Üye

abi o disk 100 mb likti sildim :D
I ve J nin oldugu diskte I ya win7 kurdum 100 mb sistem diski ayrıldı oydu sildim :kop2:

abi şuan kasada 500 GB WD enterprise var.
biraz gürültü yapıyor biraz fazla ısınıyor... önceden garip bi dönme sesi vardı.. 5 saatir çalışıyor ses azaldı :D
ama test yaptıp C diski okuma yazma hızı ortalama 100-115 MB arası :aha:

valla katlanıcam artık :D


- - - Eklendi - - -

aslında çok basit bir işlem ama
koymak istedim :)


Hasan Abi Üretici ve Modeli Kısmını Nasıl Yaptın ? Bende Nu5'ime Yapabilir miyim ?
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye


ben de merak ettim. Film yok heralde orda :ehe

aynen bende merak ettim.Hasan abi orayı en iyisi boşverelim.peki abi 3 bölümün üstünü daha da kapatmıssın.orda da film mi var acep :ehe
film felan yok siz rahat olun :D
diger disklerin adını değişmiştim öylesine sildim..
E nin multimedia
D nin gamedisk
K dada hasan yazıyordu


- - - Eklendi - - -

Bu kadar HDD ile ses seviyesi kaç db acaba :D
çok ses yapmıyordu..
2 tane samsung 1 tane WD 1 tane wd enterprise
ençok ses enterprise dan tabiki :D
Hasan Abi Üretici ve Modeli Kısmını Nasıl Yaptın ? Bende Nu5'ime Yapabilir miyim ?
illegal bir yol anlatamam :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MrTech
MrTech

MrTech

Üye



film felan yok siz rahat olun :D
diğer disklerin adını değişmiştim öylesine sildim..
E nin multimedia
D nin gamedisk
K dada hasan yazıyordu


- - - Eklendi - - -


çok ses yapmıyordu..
2 tane samsung 1 tane WD 1 tane wd enterprise
ençok ses enterprise dan tabiki :D

illegal bir yol anlatamam :D

tamam abi :D
 
L-LumieRe

L-LumieRe

Üye
dün gece kafama esti kalktım crysis 2 yi kurdum...
sonra girdim internete directx 11 ultra pack indirdim... 550 MB
dx11 yükleyebilmek için pack 1.9 kurdum 140 MB
çok fena görüntü kalitesi oldu ama performansı göreceksiniz... yerlerde..
en düşük ayarı.. yüksek olan kaliteye alıyorum malesefki AA ve AF de gidiyor. fps 80..
sonra en yüksek, extrem, ve ultra diye ayarlar var..
ultranın görüntü kalitesine hasta oldum... ama fsp 15-20 arası lanet olsun :züü:






ayrıca HiRes pack te var 1.7 GB mükkemmel kalitede netlik sağlıyor oyuna..
FULHD zevk için birebir...


 


Üst Alt