paypal'ın laf ebeliği !

    Konu Sahibi
paypal'ın laf ebeliği !
Yaw kart bugün elime ulaştı içindeki kağıdı olurken birde ne göreyim aylık 1 tl ücret kesiyor.bide internette tamamen ücretsiz yazıyor taw oldum ya.
 

H0lligan

Üye
Bende bugun almayi dusunuyordum abime soyledim hatta almisdir sanirim bunu ogrendigim iyi oldu. peki simdi diyelim ki karti aktiflestirdik ama icinde para yok 5 ay sonra para attik 5tl mi kesecek ?
 
Bende bugun almayi dusunuyordum abime soyledim hatta almisdir sanirim bunu ogrendigim iyi oldu. peki simdi diyelim ki karti aktiflestirdik ama icinde para yok 5 ay sonra para attik 5tl mi kesecek ?
evet öle oluyor ama ödemessen'de bir sıkıntı çıkmıyor. Tabi örneğin 2 Yıl (24 Ay) hiç para yatırmadın diyelim para yüklediğin gibi 24 tl keser bence fazla para değil.
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Malesef attığım linktede yazmaktaydı, laf ebeliği değil malesef.
 
Tepkiler: KAYIP-ADAM
    Konu Sahibi
Yok okumuştum orayı kartın ücretsiz olduğu yazıyordu
 
Benden kesmiyor yada ben farketmedin
 

H0lligan

Üye
evet öle oluyor ama ödemessen'de bir sıkıntı çıkmıyor. Tabi örneğin 2 Yıl (24 Ay) hiç para yatırmadın diyelim para yüklediğin gibi 24 tl keser bence fazla para değil.
Anladim
 
Tepkiler: KAYIP-ADAM

Rygebin

Üye
innialde kartta para eksizkse onu bile alıyor
 
Tepkiler: Alo_Azrail ve KAYIP-ADAM
Bu paypal ne işe yarar arkadaşlar
 
    Konu Sahibi
Şimdi son durum ney yeni mi çıktı bu aylık kullanımın ücretsizliği
 
1 seneye yakındır kullanıyorum ücret kesmiyor benden. Benimkisi paypal nakit kart 18 yaş altı