Patron Schuster olacak Guti'yi de getirecek

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Patron Schuster olacak Guti'yi de getirecek
İspanyol spor gazetesi Marca, Beşiktaş'ta Mustafa Denizli'nin yerine Bernd Schuster'in teknik direktör olacağına kesin gözüyle bakarken, Alman teknik adamın, İspanyol futbolcu Guti'yi İstanbul'a götürmek istediğini ileri sürdü.

''Schuster'in Beşiktaş'a gidişi, Guti'nin geleceği için belirleyici olabilir'' diye yazan Marca, ''Galatasaray'ın alamadığı Guti'yi Beşiktaş'ın alabileceğini'' savundu.

Haberde Guti'nin, Real Madrid ile 1 yıllık daha sözleşmesi olmasına ve fikir değiştirip kalmak istemesine rağmen yeni teknik direktör Jose Mourinho tarafından gelecek sezon için hesaba katılmadığı belirtildi.
 


'Davut

'Davut

Üye
Süper...:D

Ben inanıyorum getireçeğine beşiktaşın...:)
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
beşiktaş taraftar gurubu çArşı bjknin büyük bir futbolcu getirmesini beklemiyor.bende dahilim buna.şuanki kadro çok iyi.mustafa hocamızada geçmiş olsun.bir antrenör yeter en güçlü kadroya sahibiz ''benim görüşüm''.
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
beşiktaş taraftar gurubu çArşı bjknin büyük bir futbolcu getirmesini beklemiyor.bende dahilim buna.şuanki kadro çok iyi.mustafa hocamızada geçmiş olsun.bir antrenör yeter en güçlü kadroya sahibiz ''benim görüşüm''.
katılıyorum Halit abiye kadromuz gayet iyi :oke:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
yok artık xD
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Aynen semih zaten defans olarak çok iyiyiz ligin en az gol yiyen ve yenilen 2 takımından biriydik.

sadece şanssız sakatlıklar oldu özellikle orta alanda.şu hali çok iyi çok rahat şampiyon olacak kadro.bu yılda olabilirdikte her şey ortada zaten;)


şuan beşiktaşın fan sayfasındada aynı haber çıktı ama hala gutinin gelceğine inanmıyorum teklif olsada:ehe
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
Guti'nin Türkiye'de bir takıma gelmek isteyeceğini düşünmüyorum şampiyonlar ligine daha çok takım gönderebilsek bile Türkiye'de futbol seviyesi düşük fakat takımların gözü çok yükseklerde sürekli Ronaldinho ,Kaka,Quarejma,vs vs oyuncular haberlerde ama icraat hiçbir Türk takımında yok malesef...
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
beşiktaş altyapıdan oyuncu çıkartmasıyla ünlü en çok yıldız çıkaran takımız altyapıdan bence buna devam edilmeli muhammet geliyor az kaldı yeni star o olucak
 

mrtlkr

Üye
En oturaklı takımız.Guti gelmesede olur.Shuster yeter BEŞİKTAŞ'ıma.
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
evet hilbertide almışız sanırım.şu haliyle çok iyi bir takımız bu yıl aksilikler olsada
 

selimbas

Üye
süper :D
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Schuster tamam ama gutinin geleceğini sanmam şahsen istememde başarılı olacağını sanmam Türkiye'de.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Kingmortall
  • Kilitli
Cevap
1
Görüntüleme
475
Haydar
Kingmortall
Cevap
0
Görüntüleme
485
Kingmortall
scarface006
Cevap
0
Görüntüleme
622
scarface006
Kingmortall
Cevap
0
Görüntüleme
350
Kingmortall
Kingmortall
Cevap
20
Görüntüleme
1K
haltie


Üst Alt