Parasıyla UDİD

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

rapege

Üye
    Konu Sahibi
Parasıyla UDİD
Elimde iPhone 4 ve iPad 2 var udid kaydı yaptırmak istiyoruz parasıyla tabi ki lütfen yapabilecekler ya om veya yorum atsın
 

SAkiTurk

Üye
Elimde iPhone 4 ve iPad 2 var udid kaydı yaptırmak istiyoruz parasıyla tabi ki lütfen yapabilecekler ya om veya yorum atsın

Biraz geç bir cevap olacak ama üzerinden yaptırabilirsiniz sanırım
 

uçanlaz

Üye
kardeşim elma dergisi sitesine gir orda yapılıo 5-25 tl arasında gonlunden ne koparsa hesaba yatırıosun onlarda kayıt yapıolar hemen ben yaptım sorunszca ios 5 kuruldu aktivasyon sorunu yok gayet güzel .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...